עיריית חיפה אישרה תוספת של 47.5 מיליון שקל לתגבור מערך התברואה והניקיון וכן שדרוג גנים, מתקנים ותגבור מערך הביטחון עם תוספת פקחים

מועצת עיריית חיפה אישרה תוספת תקציב של 47.5 מיליון שקל לשיפור תשתיות ולתגבור מערך הניקיון, הגינון, הביטחון והבטיחות בשכונות העיר.תוספת של כ-13 מיליון שקל להרחבת מערך התברואה העירוני. כ-4.5 מיליון שקל מסכום זה מיועדים להכפלת מספר רכבי הטיאוט ועוד

מועצת עיריית חיפה אישרה תוספת תקציב של 47.5 מיליון שקל לשיפור תשתיות ולתגבור מערך הניקיון, הגינון, הביטחון והבטיחות בשכונות העיר

רה"ע עינת קליש רותם: "לאחר חודשים של לימוד אישרנו אמש תקציב שיאפשר להוציא אל הפועל תכניות עבודה המתמקדות בשיפור כלל היבטי הניקיון במרחב הציבורי, והעלאת תחושת הביטחון בשורה של שכונות ובראשן הדר, המהווה מרכז עירוני משמעותי ונמצאת בלב קבלת ההחלטות והתקציב העירוני. סדר ציבורי, ביטחון, תאורה וניקיון – יחזירו את הביטחון לכולנו!".

סעיפי התקציב שאושרו אמש (ג') כוללים בין היתר, תוספת של כ-13 מיליון שקל להרחבת מערך התברואה העירוני. כ-4.5 מיליון שקל מסכום זה מיועדים להכפלת מספר רכבי הטיאוט (מטאטאי הכביש) העירוניים, אשר יוגדל מ-15 רכבים הפועלים היום במסגרת אגף התברואה לכ-30 רכבים.

בתוך כך אישרה מועצת העיר תוספת של כ-2.5 מיליון שקל לקיבוע כל פחי האשפה בעיר. הניסיון מלמד כי קיבוע הפחים מונע מחיות בר את היכולת לחטט בפחים ולגרום ללכלוך רב ברחובות, המהווה גורם משיכה של חיות בר אחרות לשכונות המגורים.

תוספת של כ-3.2 מיליון שקל נוספים אושרו לתגבור ניקיון השטחים הסמוכים לפחי האשפה בשעות אחר הצהריים והערב.

כ – 9.5 מיליון שקל לשיפור הגנים הציבוריים ברחבי העיר מהם: 7 מיליון שקל נוספים אושרו כתוספת לשיפוץ, שדרוג, הסרת מפגעים והנגשת הגנים.

כ-2.6 מיליון שקל מיועדים לתגבור ניקיון הגנים בשעות אחר הצהריים והערב באמצעות צוותי ניקיון שיתווספו לצוותים הפועלים היום בגנים.

כ – 5 מיליון שקל אושרו לשדרוג, התאמה וטיפול במתחמים עירוניים כמו פארק הקישון, בית הקרנות, גן האם, טיילת לואי, השוק התורכי ועוד.

כ-15.5 מיליון שקל אושרו לתוספות בתחום הבטיחות והביטחון, כאשר במסגרת זו, יתווספו למערך הפיקוח העירוני 30 מפקחים חדשים. כמו כן, נועדה התוספת להתקנת מצלמות אבטחה שיותקנו בשכונות להגברת תחושת הביטחון האישי ומניעת פגיעה ברכוש ומעשי וונדליזם. כמו כן נועדה תוספת זו לחידוש צביעה וסימוני דרך למניעת תאונות, הכשרת אזורי חייץ למניעת שריפות.

1.5 מיליון שקל אושרו להחלפת ושדרוג רשת הניקוז בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות