סגן ראש עיריית חיפה, דוד עציוני, בעקבות סיור מיוחד בשכונת הדר עם בכירי העירייה: "הגיע הזמן למנף את העסקים ולהחזיר את הביטחון לתושבים"

סגן ראש עיריית חיפה, דוד עציוני, יחד עם ראש העיר וצמרת המשטרה בחיפה, ערכו היום סיור מקיף בשכונת הדר וראו מקרוב את הבעיות מהן סובלים התושבים ובעלי העסקים במקום. עציוני: "הגיע הזמן להחזיר את הדר לימי הזוהר שלה"

היום קיימו בכירי עיריית חיפה, בהם ראש העיר עינת קליש רותם וסגנה עו"ד דוד עציוני, סיור של שלוש שעות בשכונת הדר: מרחוב מסדה, דרך רחובות קסל, הרצל, החלוץ, סירקין ועד ברזילי, כשהם מלווים בצוותי המשטרה ומפקד התחנה, מנכ"ל העירייה, אנשי הבטחון, הפיקוח, וכל צוות התיפעול והנקיון.

דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה ויו"ר החברה הכלכלית, מספר: "היום התקיים סיור חשוב בשכונת הדר. סיור שישפיע לטובה על הרחוב, העסקים, והביטחון בהדר. פגשתי בשכונה אנשים טובים רציניים ואחראים. רבים מהם גרים בשכונה מתוך שליחות, אהבה להדר ותפיסת עולם. בתור תושב חיפה, לפני שנים הדר הרגישה כמו קיבוץ וקהילה, היו המון יוזמות, המון אירועים ועוד. יש הרבה סיבות שבגללן זה לא קורה בימים אלו. זה חייב שינוי עמוק מהיסוד.
"הגיע הזמן למנף את העסקים, להחזיר את הביטחון לתושבים ולראות את השכונה חוזרת לימי הזוהר שלה. משילות דורשת הנהגה אחראית, אסטרטגיה ומשאבים גדולים, בעיקר למשטרה.
"לשמחתי, פגשתי שותף אמיתי לתהליך, זהו עמית פולק, מפקד תחנת משטרת חיפה.
ביחד נפעיל את הכוחות הדרושים להצלחת המשימה. יחד נחזיר את הביטחון בהדר ובעיר לכל התושבים".

 

צילומים: פייסבוק עציוני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות