תכניות תרבות ופנאי חדשות בספרייה העירונית בקריית אתא, ממופעי שירה, הצגות ילדים ועד מפגשים מרתקים

עם החזרה לשגרה החלה הספרייה העירונית בקריית אתא בהפעלת תכניות תרבות ייחודיות לצד הרצאות מרתקות ופעילויות יצירה לילדים מקוונות הנמשכות גם בתקופה זו

הספרייה העירונית בקריית אתא אינה מקום רק להחלפת ספרים ומידע. היא מהווה מרכז תרבות שוקק המפעיל שלל תכניות ייחודיות המותאמות לקהלים שונים, במטרה להנגיש את תכני הספרייה לכל תושבי העיר ללא יוצא מן הכלל.

עם החזרה לשגרה החלה הספרייה העירונית בהפעלת תכניות תרבות ייחודיות לצד הרצאות מרתקות ופעילויות יצירה לילדים מקוונות הנמשכות גם בתקופה זו.

תכניות חדשות:

חדר משלכן– מפגשים על נשים עם נשים בהשתתפות חנה אזולאי הספרי והעיתונאיות חגית רון רבינוביץ' וענת לב אדלר.

מדרום אמריקה באהבה– נופים, צלילים ותרבויות בהשתתפות נפתלי הילגר, יואל שתרוג, ד"ר גילי חסקין, ד"ר אופיר יעקבסון.

קבלת שבת ספרותית– על ספרים וסופרים מובילים עם הסופרת איריס אליה כהן

ירדה השבת– מופעים של שירה וסיפור עם המוסיקאי עידן טולדנו המארח אומנים שונים ביניהם: מרים טוקאן, רז שמואלי ולהקת מרקש אקספרס.

שבת ישראלית– סדרת הצגות ילדים של תיאטרון הקרון.

שבת עולמית– סדרת סרטים תיעודיים ומפגשים עם יוצרים על ישראליות ברחבי העולם.

במקביל תקיים הספרייה אירועים שונים לציון חודש הקריאה בשיתוף עם מרכז המוסיקה ומרכז מורשת בגין הכוללים שלל הרצאות, פעילויות  ומופעים של ורדינה כהן, יעקב בודו, הרכב להקת הופה היי ועוד, כולל תערוכה מיוחד שתתקיים במהלך חודש יוני עם אוצרות הספרייה משנות ה- 60 וה- 70.

סילבי אלמוג, מנהלת הספרייה העירונית בקרית אתא: "אחת המטרות המרכזיות של הספרייה העירונית היא להוות אבן שואבת עבור תושבי העיר בכל הגילאים. הסדרות החדשות מעניקות הזדמנות לתושבים להיחשף לתכנים ערכיים לצד תכנים פרקטיים ומהנים המותאמים לקהלים שונים."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות