מנכ"ל משרד החינוך הגיע לנשר והחמיא למרחבי הלימוד החדשניים שהוקמו במערכת החינוך בעיר

הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער בישראל התקיימה השבוע בנשר. לרגל זה, הגיע לביקור בעיר מנכ"ל עיריית נשר, עמית אדרי, והתרשם ממרחבי הלימוד החדשניים M21, שוחח עם אנשים הצוות החינוכי ונחשף למודל הפדגוגי הייחודי היוצר רצף פדגוגי 12 שנתי ומשלב תכניות חינוך ערכי-בלתי פורמלי

אמש הגיע מנכ״ל משרד החינוך, עמית אדרי, לסיור בעיר נשר שם התרשם ממרחבי הלימוד החדשניים M21, שוחח עם אנשים הצוות החינוכי ונחשף למודל הפדגוגי הייחודי היוצר רצף פדגוגי 12 שנתי ומשלב תכניות חינוך ערכי-בלתי פורמלי. באותה העת התארחה בעיר הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער בישראל- הפורום המשפיע ביותר בקרב בני הנוער בישראל.

הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער בישראל התקיימה השבוע בנשר תחת הנושא "מחזירים את הכוח לנוער". הוועידה מהווה מנגנון דמוקרטי המאפשר לחברי מועצות התלמידים והנוער מכלל אוכלוסיות הנוער בארץ לקחת חלק פעיל בהליך קבלת ההחלטות וגיבוש מדיניות וחזון ארציים למועצות התלמידים בארץ.

האירוע התקיים לראשונה בעיר נשר בהשתתפות מנכ"ל משרד החינוך, מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, ראש עיריית נשר
ובכירי המשרד. במהלכו הוצגה העשייה הענפה בעיר בתחום מנהיגות הנוער , פעילות יחידת הנוער העירונית ומועצת התלמידים והנוער העירונית. האירוע נתן הזדמנות ליצור מסגרת רחבה של מעורבות, שותפות, ואחריות הנוער לתהליך הדמוקרטי.

מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי אמר באותו מעמד: "במועצות התלמידים והנוער ניטעים השורשים הראשונים של מנהיגות מובילה, מעורבת, משנה ובונה מציאות. האתגרים הניצבים בפנינו בימים אלה גדולים ומורכבים. אך, הודות למחוייבות, להתמדה, למסירות ולהשקעה הבלתי מתפשרת שלכם, אתם מצליחים להוכיח מנהיגות וגם אחריות. לייצר שותפות עם קבוצות רבות ולתעל אותן לטובת קידומם של תחומי חינוך רבים בתוך בתי הספר ובקהילה. בימים אלה של מחלוקות קשות ועמוקות, השליחות שלכם ויעדיה מקבלים חשיבות עליונה.

"המשימות בחברה הן גדולות ומשמעותיות, אך אני בטוח שמארג העשייה העשיר שאתם רוקמים ייצר בעבור כולנו חברה צומחת ומשגשגת. אני גאה בכם ומאחל לכם הצלחה גדולה".

ראש העיר, רועי לוי, בירך את בני הנוער: "אנו מברכים את מנהיגי הנוער בישראל בהגיעם לנשר. תקופה זו שמשה לכולנו זמן בוחן למנהיגות ולעשייה חברתית ואתם בני הנוער עמדתם במבחן הזה בהצטיינות. אנו בנשר תמיד שמים בראש את נושא החינוך, אך לא רק חינוך להישגים לימודיים ומצוינות, אלא גם חינוך לערכים ואחריות אישית״.

מנהל המחוז, ד"ר סער הראל: "ועידת מועצות התלמידים והנוער הינה מנגנון דמוקרטי המאפשר לחברי המועצות על כלל אוכלוסיות הנוער בארץ, לקחת חלק פעיל בהליך קבלת החלטות של מכלול המועצות. נושא הוועידה הארצית השנה הוא "מחזירים את הכוח לנוער", המדגיש את אחריות הנוער להובלה והנהגה, התמודדות וחוסן בני הנוער לנוכח האתגרים שהציבה עבורנו מגפת הקורונה ומצבי חירום נוספים. במחוז חיפה קיימנו את הועידה המכינה המחוזית תחת הנושא: 'בוחרים בחינוך – בוחרים בנו'. – החלטות הוועידה ומסמכי הוועידה הופכים למסמכי יסוד של כלל נציגי המועצות וימשכו להתקיים ולהוות בסיס לפעילות לקראת שנת תשפ"ב. תודה למינהל חברה ונוער על ההובלה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות