עיריית נשר מברכת את נשיא המדינה ה- 11 יצחק הרצוג עם בחירתו לתפקיד

ראש עיריית נשר, רועי לוי, ברך את יצחק הרצוג עם היבחרו לנשיא ה-11 של מדינת ישראל: "תפקיד הנשיא באיחוד העם הינו משמעותי מתמיד. אבקש להצטרף לקריאת הנשיא החדש, לאיחוי הקרעים בעם, לאחדות ואהבת חינם"

ברוב של 87 חברי כנסת נבחר היום יצחק הרצוג לתפקיד נשיא המדינה האחד עשר. מול הרצוג התמודדה מרים פרץ אשר זכתה ל-27 קולות חברי כנסת. בנאומו אמר הרצוג: ״עיני רבים נשואות למשכן הנשיא, הם רואים בו מי שמסמל את ערכינו המשותפים״.

רועי לוי, ראש עיריית נשר, אמר: ״יצחק בוז׳י הרצוג אדם ראוי למשכן הנשיא. אדם אשר שירת את עם ישראל בתפקידים שונים ומנוסה רבות בזירה הציבורית. לאחר תקופה כה לא פשוטה של מגפה עולמית, מלחמה ומהומות בפנים המדינה, תפקיד הנשיא באיחוד העם הינו משמעותי מתמיד. אבקש להצטרף לקריאת הנשיא החדש, לאיחוי הקרעים בעם, לאחדות ואהבת חינם".

 

צילום: אלעד ברמי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות