חברת און סמיקונדקטור לימיטד שכרה כ- 400 מ"ר בפארק המדע והייטק (פארק מדעי החיים) בחיפה

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אני מברך את חברת און סמיקונדקטור לימיטד עם הצטרפותה לשורת חברות בינלאומיות מובילות שבחרו למקם את פעילותם בפארק במדע וההייטק בחיפה."

חברת און סמיקונדקטור לימיטד, שכרה כ- 400  מ"ר, בבניין הראשון, בפארק המדע וההייטק (פארק מדעי החיים בחיפה), אשר בבעלות "החברה הכלכלית לחיפה" וקבוצת "מבנה". תקופת השכירות היא ל 10 שנים עם אופציה להארכה, ובדמי שכירות של כ-60  ₪ למטר, ובנוסף  דמי ניהול. משהושלמה עסקה זו, הבניין מאוכלס בתפוסה של 98%  ועל כן נותר שטח קטן מאוד אשר בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם להשכרתו. חברת און סמיקונדקטור הינה חברה ציבורית שבסיסה בארה"ב, החברה עוסקת בפיתוח וייצור שבבים לתעשיות הרכב , התעשייתי הרפואי והצרכני. קומפלקס פארק המדע וההייטק חיפה (פארק מדעי החיים), ממוקם על חטיבת קרקע בגדול של כ-31 דונם, מתוכנן ע"י משרד משה צור אדריכלים החיפאי ועם השלמתו יכלול  חמישה מבנים בשטח כולל של 85 אלף מ"ר בנוסף לחמשת המבנים , יהיו שטחים ירוקים ומתקנים לרווחת לקוחות הקמפוס, גודל קומה טיפוסית בבניין עומד על כ- 1,500-2,000 מ"ר. בשנת 2016 אוכלס המבנה הראשון בפארק ופועלות בו החברות כגון: GE Healthcare, LONZA, MindUP, BIORAD, SONOVA, מכביטק, מסעדת סינטה בר ועוד. כאמור, בבניין נותר שטח קטן שיאוכלס בזמן הקרוב.

בנוסף, הודיעו בשבוע שעבר "החברה הכלכלית לחיפה" בראשות היו"ר דוד עציוני והמנכ"ל אור שחף יחד עם קבוצת "מבנה", כי התקבל היתר לחפירה (ודיפון), לשלב ב', של פארק המדע וההייטק בחיפה (פארק מדעי החיים). זהו  פרויקט ייחודי שיכלול שני בנייני משרדים ומעבדות נוספים מתוך חמישה מתוכננים, כהמשך לבניין הראשון. כמו כן תינתן האפשרות לשוכרים הקיימים והחדשים ליצור חיבור בין הקומות/הבניינים שיתווספו ובכך לאפשר גדילה והתרחבות באותו מתחם. שלב ב' של הפרויקט יכלול שני בניינים, בני 8 קומות, בשטח של כ- 14 אלף מ"ר עילי כל אחד (סה"כ כ 28 אלף מ"ר) ועוד 3 קומות חנייה תת קרקעית המחוברת ביניהם, בגודל של כ- 24 אלף מ"ר משותף. המבנים ייבנו  בבניה ירוקה ובהם תשתיות למעבדות ,פירים ,מנדפים וכדומה. בקומת הגג הירוק יהיו תשתיות לגג פעיל, מטבחים, פרגולות ופינות ישיבה, כהכנה לגינות קהילתיות, אירועי חברה ועוד.. בקומות הקרקע של המבנים (שלב ב') מתוכננות תשתיות למסעדות ובתי קפה שישרתו את עובדי חברות ההייטק והביוטק שישתכנו בקמפוס  הפארק והסביבה. סביב המבנים מתוכנן פיתוח סביבתי מתקדם וידידותי, כגון בריכה אקולוגית, מתקני כושר (גן כושר) ייחודים ועוד.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אני מברך את חברת און סמיקונדקטור לימיטד עם הצטרפותה לשורת חברות בינלאומיות מובילות שבחרו למקם את פעילותם בפארק במדע וההייטק בחיפה. פארק המדע וההייטק הינו חלק מרכזי באקוסיסטם של חיפה הכולל בתי חולים מובילים, מוסדות אקדמיה מהשורה הראשונה, חברות מכשור רפואי מהגדולות בעולם, יוזמות סטארטאפ ייחודי ועוד, ומייצר מקומות עבודה איכותיים עבור תושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות