ירוקים בלב. רמי וייסמן בטור לקראת המשחק בראשון: “אנחנו מתפללים לקחת אליפות, כמו שמגיע לנו"

וייסמן: "אבא שלי, ז"ל לא זכה, אבל אנחנו משדרים לו למעלה, עם הרבה אהבה, מקדישים לך את האליפות סולומוני. בזכותך, אנחנו ירוק בנשמה!"

לפני 10 שנים, מאי 2011, חגגנו אליפות אחרונה ב"סבא אליעזר", כמה עברנו מאז, כל כך הרבה השתנה. הבן הבכור שלי היה בן 8, והצעיר בן 4, שניהם נולדו עם "דם ירוק". אחרי שנים של ציפייה, עליות, מורדות, תקוות ואכזבות, הכל מתנקז לערב אחד מרגש, והכל תלוי בנו- מכבי חיפה. אחרי שנה של קורונה, עד שנפתחו המגרשים, משחקים בקפסולות, מלחמות על כרטיס בודד, רק לוותיקים, רק בבודד……סוף-סוף נפתחו המגרשים, ועוד איזה מגרש, סמי עופר. אח"כ הגיע המלחמה, שוב נדחו המשחקים ולא כולם עם קהל… המתח באוויר, ההתרגשות בעיצומה, רגע אחד לפני יום ראשון- המשחק המכריע, בהפרש קטן ואנחנו מתפללים לקחת אליפות, כמו שמגיע לנו.

מאי 2021, התבגרתי בעשור, הבנים שלי גדולים, 18 ו14, הבת שלי הצטרפה להיות אוהדת שרופה, וגם 2 אחיינים.  אז, קדימה מכבי, אנחנו רוצים לראות אותך במלוא תפארתך, במגרש הביתי, מביאה אליפות, כמו גדולה.

אבא שלי, ז"ל לא זכה, אבל אנחנו משדרים לו למעלה, עם הרבה אהבה, מקדישים לך את האליפות סולומוני. בזכותך, אנחנו ירוק בנשמה, תראה איזה כבוד במשפחה.

ירוק עולה, מכבי חיפה , את אצלי בלב ובנשמה.

רמי וייסמן. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות