מנכ"ל העירייה לשעבר של עיריית קריית ביאליק, שלמה עובדיה, הלך לעולמו בגיל 80

מנכ"ל העירייה לשעבר של עיריית קריית ביאליק, שלמה עובדיה, הלך לעולמו בגיל 80. כיהן משנת 1988 כמנכ"ל תחת ראש העיר דני זק ז"ל. היה מנכ"ל העירייה במשך 18 שנים

מנכ"ל העירייה לשעבר של עיריית קריית ביאליק, שלמה עובדיה, הלך לעולמו.
עובדיה נולד בעיראק בינואר 1941 ועלה עם משפחתו לכפר חסידים, שם התחנך והתנדב בתנועת הנוער. בצבא שירת בצנחנים. כאשר חזר לעיר מגוריו החל לעבוד ברשות המקומית והיה למזכיר המועצה.
בשנת 1981 זכה בבחירות לראשות המועצה ובתפקיד הזה כיהן במשך 8 שנים.
בשנת 1988 פנה שלמה עובדיה לראש העיר קריית ביאליק דאז, דני זק ז"ל, וביקש לעבוד במתנ"ס מקומי. דני זק ביקש כמה ימים למחשבה, היות והם הכירו אחד את השני כראשי הרשויות באזור. זק חזר לעובדיה עם הצעה מפתיעה, כאשר ביקש ממנו להתמנות למנכ"ל העירייה. הפעם היה תורו של שלמה לבקש כמה ימים למחשבה. לאחר מספר ימים הוא חזר ובישר לדני זק: "תדע לך שאני מוכן לעבוד רק לצדך, היות ואני מוקיר ומעריך את פועלך".
שיתוף הפעולה בין השניים הוליד אין ספור פרויקטים חברתיים שקידמו את העיר קריית ביאליק, החל מעלייתם של עולי דרום אמריקה לקליטה ישירה בעיר ועד לפרויקט לשיקום מכורים לסמים והעסקתם ברשות.
במשך 18 שנים היה עובדיה שלמה מנכ"ל העירייה. הוא פרש מהעירייה בשנת 2008 והתמנה לסמנכ"ל תפעול של הקריון ממנו פרש בגיל 75 לגמלאות.
שלמה עובדיה במשך שנים היה דמות מפתח בנוף המוניציפלי האזורי. איש של עשייה ללא פשרות לצד האהבה האין סופית לזולת.
ראש העיר אלי דוקורסקי ספד לו: "איש צנוע ועניו היה. איש של אנשים. כאן בלוויה נמצאים עשרות עובדי עיריה שהעריצו את עובדיה ובאו לחלוק לו את הכבוד האחרון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות