"החברה הכלכלית לחיפה" וקבוצת "מבנה" ישקיעו כ-270 מיליון ₪ בפרויקט איזורי חשוב: התקבל היתר חפירה בשלב ב' בפרויקט פארק המדע וההייטק, הוא פארק מדעי החיים בחיפה

דוד עציוני, סגן ראש העיר ויו"ר החברה הכלכלית: "לאחרונה התבשרנו על שתי חברות ענק שמרחיבות את פעילותן בחיפה. המשך פרויקט פארק המדע וההייטק, פארק מדעי החיים, בחיפה יביא לאזור חברות בינלאומיות נוספות, שייצרו עבור תושבי חיפה מקומות עבודה משמעותיים ויסייעו בהשארת הצעירים המוכשרים שיש בעיר חיפה"

"החברה הכלכלית לחיפה" וקבוצת "מבנה", הודיעו היום כי התקבל היתר לחפירה (ודיפון), לשלב ב', של פארק המדע וההייטק בחיפה (פארק מדעי החיים). מדובר על פרויקט ייחודי שיכלול שני בנייני משרדים ומעבדות נוספים מתוך חמישה מתוכננים, כהמשך לבניין הראשון שאוכלס אשתקד. שלב ב' של הפרויקט יכלול כאמור שני בניינים, בני 8 קומות, בשטח של כ- 14 אלף מ"ר עילי כל אחד (סה"כ כ 28 אלף מ"ר) ועוד 3 קומות חנייה תת קרקעית המחוברת ביניהם, בגודל של כ- 24 אלף מ"ר משותף. בבניין שיבנה כולו בבניה ירוקה, יהיו תשתיות למעבדות ופירים למנדפים. כמו כן, בקומת הגג הירוק יהיו תשתיות לגג פעיל, מטבחים, פרגולות ופינות ישיבה, כהכנה לגינות קהילתיות, אירועי חברה ועוד. בקומת הקרקע של המבנים מתוכננות להיבנות תשתיות למסעדות ובתי קפה שישרתו את עובדי חברות ההייטק והביוטק שישתכנו במבני הפארק והסביבה. מסביב למבנים מתוכנן פיתוח סביבתי מתקדם וידידותי, כגון בריכה אקולוגית, מתקני כושר (גן כושר) ייחודים ועוד.צפי לסיום בנייה כ- 3 שנים.

דוד עציוני, סגן ראש העיר ויו"ר החברה הכלכלית: " לאחרונה התבשרנו על שתי חברות ענק שמרחיבות את פעילותן בחיפה. המשך פרויקט פארק המדע וההייטק (פארק מדעי החיים) בחיפה יביא לאזור חברות בינלאומיות נוספות, שייצרו עבור תושבי חיפה מקומות עבודה משמעותיים ויסייעו בהשארת הצעירים המוכשרים שיש בעיר חיפה.

דוד עציוני. צילום ניוזיםדוד עציוני. צילום ניוזים

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "בניית השלב הבא בפרויקט פארק המדע וההייטק חיפה (פארק מדעי החיים) היא בשורה משמעותית מאד עבור העיר. הפארק משתלב באקוסיסטם של חיפה הכולל בתי חולים מובילים, מוסדות אקדמיה מהשורה הראשונה, חברות מכשור רפואי מהגדולות בעולם, יוזמות סטארטאפ ייחודי ועוד. אני משוכנע ששני הבניינים הבאים יחזקו את הצלחת הבניין הראשון המאוכלס בחברות בינלאומיות, שחברו לקחת חלק בתנופת הפיתוח הכלכלי של חיפה".

אור שחף. צילום ניוזיםאור שחף. צילום ניוזים

יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת "מבנה" מסרה: "כמי שנולדה והתחנכה בחיפה, אני גאה ושמחה לקחת חלק בפיתוח פארק המדע וההייטק בחיפה, שבו  בין לקוחותינו נמנות חברות בינלאומיות מתחומי ההייטק והביו-רפואה. הפארק מאופיין בשותפות מוצלחת והדוקה של חברתנו עם החברה הכלכלית חיפה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות