השריפה בקריות: שריפה לאורך 10 ק"מ של מסילת הרכבת, בשל בלמים של רכבת משא. קו הרכבת מהצפון לחיפה הופסק

הופסקה תנועת הרכבות מהצפון לכיוון חיפה בשל שריפה גדולה לאורך 10 ק"מ במסילת הרכבת. התוואי האש במספר גזרות שהתחילו מקריית ים ומוצקין בצפון ועד לחוצות המפרץ הדרום. האש פרצה ככל הנראה ממערכת בלמים של רכבת משא

בשריפה בשעה האחרונה באזור הקריות: מדובר בתוואי של עשרה קילומטרים לאורך המסילה ובמספר גזרות שהתחילו מקריית ים ומוצקין בצפון ועד לחוצות המפרץ הדרום, האש פרצה ככל הנראה ממערכת בלמים של רכבת משא.

נכון לעכשיו ישנן שתי גזרות עבודה עיקריות ללוחמי האש: הצפונית בפיקודו של מפקד תחנת קריות סגן טפסר סאמר חלבי והדרומית בפיקודו של טפסר משנה סויסה יצחק מפקד תחנת חיפה.
תנועת הרכבות תתחדש רק לאחר שליטה וכיבוי השריפות.

לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי לאורך תוואי מסילת הרכבת באזור הקריות.
נכון לעכשיו האש דעכה וישנה שליטה בכמה גזרות ולקראת שליטה מוחלטת באירוע. הלוחמים ימשיכו בכיבוי סופי לאורך התוואי בשעות הבאות.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות