עיריית קריית ביאליק בשיתוף מרכז מילמן מקימים מרכז לטיפול בילדים לקויי תקשורת, המצויים על הרצף האוטיסטי

עיריית קריית ביאליק החליטה להרחיב את השירות הניתן לילדים על רצף האוטיסטי ולהקים בשיתוף מרכז מילמן את המוקד הטיפולי המסייע בהתפתחות הילדים

עיריית קריית ביאליק מקיימת רצף חינוכי לילדים התקשורתיים המתגוררים בעיר ובאזור הצפון החל מגיל הגן ועד גיל 21. כעת החליטה עיריית קריית ביאליק להרחיב את השירות הניתן לילדים על רצף האוטיסטי ולהקים בשיתוף מרכז מילמן את המוקד הטיפולי המסייע בהתפתחות הילדים.

המרכז החדש ימוקם ברחוב בורלא, בשכונת צור שלום. לצורך כך ישופץ המבנה הקיים בעלות של כ- 750,000 שקל בכדי להתאימו לצורכי הטיפול. המרכז יעבוד במודל טיפולי ייחודי המושתת על התפיסה הפסיכולוגית- התפתחותית הרואה את ההורים כדמויות המשמעותיות ביותר בחיי הילד לאורך מעגל החיים. לפיכך, העבודה במרכז מילמן תתאפיין בפעילות משותפת עם הילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי והוריהם. המרכז יופעל בהתאם לאמות המידה של  הטיפול בריאותי מקדם (טב"ם) עבור ילדים עד גיל 7 שאובחנו על רצף האוטיזם. השירות במרכז יתקיים בנוסף לטיפולים הפרא – רפואיים הניתנים מטעם משרד החינוך במסגרת החינוכית.

במכרז מילמן יועסקו קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, תרפיסטים במגוון התמחויות, ועוד.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אני שמח להרחיב את השירותים הניתנים לילדים תקשורתיים. עד כה נאלצו ההורים להסיע את הילדים עד חיפה בכדי לקבל את הטיפול המשלים וכעת יוכלו לקבל את השירות בקריית ביאליק".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות