הפרוייקט המבורך והמרגש של כחולי המדים: "שוטרים למען ילדים"

ניסן לוי, שוטר חיפאי מוכר, שפועל רבות למען החברה ומוסיף כבוד רב למשטרת ישראל, עלה יחד עם סנ"צ שרון ימינחה בפרויקט חשוב שנלחם בבריונות, שיימינג ואלימות בקרב הילדים ובני הנוער

ניסן לוי העלה פוסט מרגש בנושא שזכה לשיתופים רבים ולתגובות אוהדות וחמות, וכך הוא כתב:

אנחנו עולים בפרויקט "שוטרים למען ילדים" בראשות סנ"צ שרון ימינחה, קצינים ושוטרים מכל מחוזות המשטרה והתחנות בכל חלקי הארץ. אנחנו רוצים להגיע לכל הילדים שזקוקים לנו בכל מקום, לא ניתן לאף ילד לסבול ולעבור חרם אלימות ושנאה. שנים רבות שאני רץ ממקום למקום נוסע בכל זמן לכל בתי הספר, גני הילדים, מוסדות חינוך, פנימיות, נערים בסיכון ועוד, והכל כדי להילחם בתופעת האלימות הבריונות, השיימיניג והחרם ברשתות החברתיות וברחובות כלפי ילדים ובני נוער בפרט. בשבילי זה אחד מהנושאים החשובים ואני עושה ואעשה הכל תמיד- לדבר, לשתף, לייעץ ולשמוע בהרצאות שאני מעביר כבר שנים בכל המקומות שיש ילדים ובני נוער ובשנה וחצי האחרונות הופסקו עקב נגיף הקורונה כשלצערנו התופעה הזאת ממשיכה לפגוע בהרבה ילדים. באחת ההרצאות שהעברתי באחד מביה"ס לכיתות ג' באזור הקריות לפני מספר שנים, תוך כדי שאני מדבר עם הילדים בכיתה על חרם ואלימות של ילדים, נחשפתי לסיפור מזעזע של אחד מתלמידי הכיתה שאזר אומץ לדבר איתי ולשתף אותי במקרי אלימות וחרם שעבר ע"י ילדים חסרי לב ומלאי שנאה. זה היה אחד מהמקרים הקשים ביותר ששמעתי בחיי, מקרה מזעזע וכואב שלא ניתן לשבת בשקט כששומעים את הילד שמספר בדמעות את שעבר במשך ימים וחודשים- אלימות מילדים "גיבורים ויותר חזקים", "ילדים שהם מנהיגי הכיתה", ילד מקסים קטן וחכם אבל כנראה חלש מהם שעבר השפלות, אלימות מילולית ופיזית, הצקות ועוד דברים שלא להאמין שילדים בגיל 9 יכולים לעולל בצורה כזאת… הקשבתי לילד, שמעתי את סיפורו וכמה כאב גדול יש בליבו וכמה השפלות שעבר ואיך הגיע הביתה נסער ומושפל וניסה לסיים את חייו כי לא רצה להיות יותר ילד חי בעולם הזה.. וואוווו, לא להאמין שילד קטן הגיע למצב כזה, אני מקשיב לילד ותוך כדי החלו דמעות לזלוג מעיניי. עצרתי את ההרצאה ואמרתי לילד דבר אחד- בשבילי אתה הגיבור הגדול, אתה החזק, אתה הילד המדהים ולא אף אחד מהילדים שגרמו לך להגיע למצב הזה ונשבעתי שאני לא עוזב אותו מרגע זה לבד. מאז חלפו שנים רבות, לא עזבתי את הילד לבד יום אחד, אני מלווה אותו בכל, שומר עליו ונמצא ביחד עם החברים שלי השוטרים והילד הזה שהיום הוא כבר נער בוגר לא נמצא לבד ואמשיך ללוות אותו ולתמוך בו ובמשפחה ככל שאצטרך, אני מעריץ וגאה בילד הזה.

ניסן לוי. קרדיט משטרת ישראלניסן לוי. קרדיט משטרת ישראל

את הפרויקט "שוטרים למען ילדים" אני מקים ביחד עם סנ"צ שרון ימינחה. זה פרויקט שבו נגיע לכל ילד וילדה שעוברים אלימות, חרם ושיימיניג גם ברשתות חברתיות וגם בחיי היום יום בכל חלקי הארץ.  אנחנו נתמוך בילדים המדהימים האלה שבשבילי הם גיבורים של החיים, נלווה אותם, נחזק אותם, נחבק אותם, נרים אותם, לא ניתן להם ליפול ולא להגיע למצב שלא צריכים להגיע אליו, אנחנו רוצים שלא יהיה ילד שיגיד שלא טוב לו בעולם הזה ושהוא רוצה להיעלם מפה, נקשר אותם לכל הגורמים לעזרה ולעולם התרבות לאנשים שמעריצים כדי לשמח אותם, תהיה קבוצת וואטסאפ שבה אכניס כל ילד שנפגע ויחד עם עוד ילדים בקבוצה כל אחד יספר את שעל ליבו, ישתף ויהיה תמיד שיח נעים, מכובד ומובן בין אותם הילדים שכולם עברו ועוברים את אותו המצב. בקבוצה יהיו נציגים מכל מחוזות ותחנות המשטרה בארץ וכל ילד שיהיה זקוק לסיוע תמיכה ועזרה אנחנו כמשטרה נגיע לכל ילד לחבק, לעודד ולעזור, נגיע לכל כיתה ובתי הספר של הילדים על מנת להעביר הרצאות בנושא האלימות, הבריונות, השיימינג והחרם ברשתות החברתיות וברחובות וההשלכות שלהם. יחד עם חבריי נעשה הכל על מנת להפסיק את התופעה המכוערת הזאת אחת ולתמיד, וגם אם לא נצליח לגמרי אבל נצמצם את התופעה הזאת, אנו נמשיך לפעול בנושא, כשהכי חשוב זה שנהיה שם למען הילדים שזקוקים לנו בחברה, לחיבוק החזק, לגב ולעזרה שלנו כאנשי משטרה, להרים את הילדים האלו כמה שיותר למעלה שידעו שהם לא לבד ולא יהיו לבד- אנחנו כחולי המדים נהיה שם תמיד בשבילם ולמענם.

פרויקט שוטרים למען ילדיםפרויקט שוטרים למען ילדים

את הסרטון והלוגו ערך טל גולדבאום האלוף, נער רק בן 16 ששמע על הפרויקט וביקש לעזור ולסייע בהסברה ולהיות שם לעזרה לילדים אחרים…שאפו ענק טל.

"וזה יבוא, אתה תראה

הידיים הקפוצות יתארכו

והלב השומר לא להיפגע יפעם בקצב רגיל

זה יבוא, כמו שהטבע רגיל

להיות שלם עם עצמו"

מוקדש לכל אותם הילדים שזקוקים לנו בחברה !!!

שמים לזה סוף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות