עיריית קריית אתא החלה במבצע הדברת היתושים בכל רחבי העיר וקוראת לתושבים לעזור בניקוז מים עומדים בסביבת ביתם

הקיץ בפתח ואתו גם עונת היתושים: עיריית קריית אתא החלה בהדברה בשטחים הציבוריים המקיפים את העיר ופעילות של איתור וטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים

 

עם בוא הקיץ וסיום עונת הגשמים, החלה עיריית קריית אתא בפעילות הדברת יתושים מוגברת בעיר באמצעות ריסוס בשטחים הציבוריים המקיפים את העיר ופעילות של איתור וטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים.

פעילות הניטור וההדברה מתבצעת באמצעות איתור ומיפוי מקורות דגירה פוטנציאליים במקומות רבים, ביניהם, ביצות, תעלות ביוב, בריכות מים, אתרי בניה, ומקלטים שבהם קיימת היקוות של נוזלים היוצרים פוטנציאל להתפתחות זחלי יתושים.

יחידת ההדברה פועלת במשך כל ימות השנה בהדברה מונעת כאשר פעילות ההדברה מתבצעת הן באופן יזום והן כמענה לקריאות תושבים.

עיריית קריית אתא קוראת לתושבים לסייע במאמץ העירוני באמצעות ייבוש מקורות מים עומדים, ניקוז מים עומדים ממרזבים סתומים, איטום מערכות ביוב ביתיות, מניעת הצטברות שלוליות בחצרות, בגגות ובמקלטים. במקרה של מפגע בשטח ציבורי חשוב לדווח למוקד העירוני 109.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות