כבוד: דביר ברח"ד תלמיד הישיבה התיכונית בקריית אתא זכה בתואר סגן חתן התנ"ך העולמי, בחידון התנ"ך שנערך ביום העצמאות

דביר ברח"ד, תלמיד הישיבה התיכונית בקריית אתא ותושב העיר, זכה במקום השני בחידון התנ"ך העולמי והוכרז כסגן חתן התנ"ך העולמי ביום העצמאות

 

דביר ברח"ד, תושב קריית אתא ותלמיד כיתה י' בישיבה התיכונית בעיר, זכה בתואר סגן חתן חידון התנ"ך העולמי, בתחרות התנ"ך העולמית של משרד החינוך לשנת תשפ"א בה ייצג את מדינת ישראל.

לדברי משרד החינוך ההשתתפות והלמידה לחידון מהווה מודל להשראה לנוער חדור מוטיבציה, חולם ומגשים. התנך מאחד את החברה הישראלית כעם, משמר את השפה העברית ובונה את עתידנו כעם.

המטרה המרכזית של מפעל חידון התנ"ך היא עידוד ההתעניינות, הלימוד והעיון של בני הנוער בספר התנ"ך, כבסיס התרבותי של עם ישראל. התחרות כללה 4 שלבים: שלב בית ספרי, שלב מחוזי, שלב ארצי ושלב עולמי.

ראש העיר יעקב פרץ בירך את הזוכה, דביר ברח"ד ואמר: ""הישג מרגש לתלמיד הישיבה התיכונית בקריית אתא, דביר ברח"ד, בזכייתו כסגן חידון התנ"ך העולמי. כולנו מברכים את דביר על הגאווה הגדולה שהביא לעיר ביום העצמאות ה-73 למדינת ישראל".

 

צילום: איציק בלניצקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות