יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בקריית אתא, במעמד משפחות שכולות, ראש העיר וח"כ איילת שקד

אירועי יום הזיכרון בקריית אתא: אמש נערכה העצרת המרכזית בגלעד בורוכוב, בנוכחות ראש העיר, יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, יו"ר נכי צה"ל , יו"ר יד לבנים, נציגי משטרת ישראל, נציגי צה"ל ומכובדים נוספים. את הטקס ליווה בשירה הזמר הראל מויאל

אירועי יום הזיכרון בקריית אתא נפתחו בעצרת המרכזית שנערכה בערב יום הזיכרון בגלעד בורוכוב, בנוכחות ראש העיר, יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, יו"ר נכי צה"ל , יו"ר יד לבנים, נציגי משטרת ישראל, נציגי צה"ל ומכובדים נוספים. את הטקס ליווה בשירה הזמר הראל מויאל.

ביום הזיכרון נערך טקס ממלכתי באנדרטת לח"י ברחוב זבולון בעיר וכן בבית העלמין הצבאי במעמד ח"כ איילת שקד וראש העיר יעקב פרץ. הטקס נפתח עם צפירת הדומייה וכלל את תפילת אל מלא רחמים ו- "יזכור", קריאת קדיש מפי אב שכול, הדלקת אבוקת זיכרון וטקס הנחת הזרים המסורתי הכולל את זר ממשלת ישראל אשר הונח על ידי ח"כ שקד, זר יד לבנים והמשפחות השכולות, זר אלמנות ויתומי צה"ל, זר צה"ל וכוחות הביטחון, זר משטרת ישראל, זר ארגון נכי צה"ל וזר הרשות המקומית אשר הונח על ידי ראש העיר יעקב פרץ.

ראש העיר, יעקב פרץ פנה בנאומו למשפחות השכולות ואמר: "עם ישראל כולו מתאחד היום עם כאב המשפחות השכולות ומעלה על נס את גבורתם של היקרים מכל, חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. לוחמים שמסרו את נשמתם בהגנה על ארצנו ודמם הרווה את רגבי אדמתה. לוחמות שחרפו נפשן למען חירותנו ושמן חקוק על אבנים קרות, צעירים וצעירות שנשבעו להיות נכונים להקריב את חייהם, כל אחת ואחד מהם עולם שלם בפני עצמו, והם אינם עוד עימנו. הנופלים הם הבסיס לעצם קיומנו, אלה שאינם ובזכותם אנו קיימים. תושבי קריית אתא כולם מרכינים ראשם ומעלים על נס את גבורתם של היקרים. יהי זכרם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ברוך, תנוח נשמתם עדן."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות