60 מצלמות מותקנות על ידי עיריית קריית אתא בגני המשחקים הציבוריים, כדי להגביר את תחושת הביטחון ולמנוע מפגעי רעש וונדליזם

עיריית קריית אתא מתקינה בגני המשחקים הציבוריים בעיר כ-60 מצלמות אכיפה ומערכות כריזה, כדי למנוע מפגעים, רעש ופגיעה באנשים

בימים אלה מתקינה עיריית קריית אתא כ- 60 מצלמות חדשות בגני המשחקים הציבוריים בעיר במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר, למנוע מפגעים ורעש.

המצלמות כוללות מערכת כריזה המחוברת למוקד העירוני והן מצטרפות ל- 135 המצלמות שכבר פזורות בגנים הציבוריים. עלות הפרויקט כ- 1.4 מיליון שקל.

התקנת המצלמות מתבצעת במסגרת שלל פעילויות האכיפה המתבצעות בעיר בהתאם לתכנית עבודה משותפת עם המשטרה הכוללת בין היתר את הגברת האכיפה הוספת ניידות ופקחים, סיורים רגליים והרחבת פעילות סיירת ההורים.

מעיריית קרית אתא נמסר: "העירייה פועלת להעלאת הביטחון האישי של התושבים במרחבים הציבוריים כאשר פעילות זו הינה נדבך נוסף בשמירה על איכות החיים של תושבי העיר. מנתוני המשטרה נמסר כי בשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית בתופעות של רעש וונדליזם במיוחד בגנים הציבוריים בעיר".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות