העיר נשר זכתה במקום הראשון בתחרות ״קריה יפה ומקיימת בישראל יפה״ של המועצה לישראל יפה

לאחר שהתמודדה עם עשרות רשויות מקומיות בתחרות ״קריה יפה ומקיימת בישראל יפה״ של המועצה לישראל יפה, זכתה העיר נשר במקום הראשון (לרשות עד 50,000 תושבים) ובדגל יופי. רועי לוי: "מודה בראש ובראשונה לעובדי אגף שפ״ע, אשר קמים בכל יום, עם מטרה אחת, לייצר סביבה נעימה, נקייה, מטופחת ומזמינה לתושבי נשר"

העיר נשר התברכה ביופי טבעי, טובלת ביערות הכרמל מצד אחד ומצידה השני גובלת באגמים המלאכותיים המדהימים שבקרוב יהפכו לאתר פנאי ונופש. עכשיו מתברר שגם רחובות העיר נושאי פרסי יופי. לאחר שהתמודדה עם עשרות רשויות מקומיות בתחרות ״קריה יפה ומקיימת בישראל יפה״ של המועצה לישראל יפה, זכתה העיר נשר במקום הראשון (לרשות עד 50,000 תושבים) ובדגל יופי, שהוא העיטור הגבוה ביותר, לשנת 2020.

בתחרות נבדקו עשרות קריטריונים, ביניהם: רמת ניקיון העיר, שקיפות מידע לציבור, חינוך והסברה לסביבה נקייה ומקיימת, צמצום והפרדת פסולת, פינוי חומרים מזהמים וכן פעילות בתחום הקיימות. הטקס התקיים במעמדו של סגן שר הפנים, יואב בן צור, שהעניק את דגל היופי לזוכים.

רועי לוי ראש עיריית נשר אמר: ״אני מבקש להודות בראש ובראשונה לעובדי אגף שפ״ע, אשר קמים בכל יום, עם מטרה אחת, לייצר סביבה נעימה, נקייה, מטופחת ומזמינה לתושבי נשר. אני מאושר על ההכרה ההיסטורית בנשר כעיר היפה בישראל!

ישי איבגי, סגן ומ״מ ראש העיר, מחזיק תיק שיפור פני העיר אמר ״במהלך השנתיים האחרונות ביצענו מספר רפורמות בעיר והן מתחילות לשאת פרי. תאורת לד מקשטת את הרחובות. פחי האשפה כבר לא תופסים מקום רב ברחוב ומייצרים זליגת אשפה והגעת חיות בר, אלא מוטמנים באדמה ומפונים ביעילות. בכל שבוע פינה אחרת בעיר מתחדשת ומתייפה, פארקים שכונתיים מוקמים ואתרי אשפה פיראטים שלא נוקו עשרות שנים מטופחים ומשוקמים.

מימון טובול מנהל אגף שפ״ע אמר ״אנו מבצעים מהפכה בתפיסת ניהול השטח העירוני ומביאים את העיר נשר לקדמה הטכנולוגית. באמצעות מערכת חכמה לניהול קריאות, בקשות תושבים למוקד העירוני נענות תוך דקות עד שעות בודדות.

אחד מנקודות המפתח בגינה זכתה נשר היא הפרויקט החדשני שהחלה בו השנה, החלפת תאורת הרחוב הצהובה והדהויה בתאורת לד חדשנית וחזקה הרבה יותר. תאורת הרחוב מפנסי הלד, לא רק איכותית ובהירה יותר, אלא צפוייה לחסוך 700,000 ש״ח בשנה מחשבון החשמל של העירייה אשר יושקעו בפרויקטים נוספים למען תושבי העיר.

 

צילום: דוברות עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות