קריית ביאליק חוזרת לשגרה: משבוע הבא יחזרו תנועות הנוער, חוגים, הספרייה, מרכז קרלינר, חנויות וגם לימודים בכיתות נוספות

קריית ביאליק חוזרת לשגרה תחת הנחיות משרד הבריאות. משבןע הבא יםתחו עוד שכבות ללימודים וגם יפתחו מרכז קרלינר, יחזרו תנועות הנוער, חוגים, בתי כנסת, אירועי ספורט, ספרייה ועוד. לחלרם יוכלו להיכנס רק מתחסנים

ראש העיר אלי דוקורסקי קיים ישיבת היערכות לקראת החזרת המשק לשגרה תחת הנחיות משרד הבריאות עם מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה.

החל מיום ראשון הקרוב יחזרו ללמוד בבתי הספר בעיר תלמידי כיתות ה' – ו' 3 ימים בשבוע בקפסולות של 20 תלמידים ותלמידי כיתות י"א-י"ב ילמדו בקפסולות של 20 תלמידים בין 3 ל – 5 ימים בשבוע בהתאם לתחומי הבחירה ומגמות לימוד. גני ילדים כולל גני חינוך מיוחד ומעונות יום יחזרו לפעול 6 ימים בשבוע. תלמידי כיתות א'-ב' ילמדו 5 ימים בשבוע ותלמידי כיתות ג'- ד' ילמדו בקפסולות 5 ימים בשבוע. הספרייה העירונית תפתח לקהל הרחב בכפוף לתו הסגול תוך הקפדה על ויסות המבקרים. בשלב הזה יפתח מדור השאלת ספרים בלבד. כדי לציין באופן חגיגי  את החזרה לשגרה, יקבלו המנויים שי . גם הספרייה בשפה הרוסית בצור שלום תפתח לקהל.

התפילות בבתי הכנסת יתקיימו בקבוצות של 10 מתפללים בתוך המבנה ו- 20 מתפללים בתפילות בחוץ.

העסקים וחנויות רחוב יחזרו לפעול תחת התקנות של משרד הבריאות ,כאשר מחלקת הפיקוח והשיטור העירוני ימשיכו בפעולות האכיפה של תנאי פתיחת העסקים.

מרכז הנופש והספורט על שם קרלינר יפתח  לפעילות בראשון למרץ. רק בעלי התו הירוק ( אישור מתחסן) יורשו להיכנס לקאנטרי.

יחזרו לפעול מועדוני קשישים בתחום התרבות. רק בעלי התו הירוק יוכלו להשתתף בפעילות.

אגודות הספורט יחזירו את חוגי  הספורט בנוכחות קהל. גם תנועות הנוער יחזרו לפעילות: 10 משתתפים בתוך המנה ו – 20 בחוץ.

אירועי תרבות יתקיימו למתחסנים בלבד.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "לכל מתקן עירוני בו תוחזר הפעילות לשגרה יקבע ממונה קורנה שהוא גם מנהל המתחם שבאחריותו להקפיד  על הכללים.  לא נכנס לשאננות, נמשיך לשמור על בריאות הציבור ונעודד את תושבינו להתחסן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות