עיריית קריית אתא מקימה 2 גני ילדים חדשים ברחוב סמטת יאיר

 2 גני ילדים חדשים מוקמים ברחוב סמטת יאיר בקריית אתא, בעלות של כ- 2 מיליון שקלים. כל מבנה יהיה בגודל 250 מ"ר, כאשר כל מבנה יהיה ערוך לקלוט 35 ילדים בכל גן

בימים אלה נשלמות העבודות לבניית שני גני ילדים חדשים ברחוב סימטת יאיר בקריית אתא.

כל מבנה יהיה בגודל 250 מ"ר, כאשר כל מבנה יהיה ערוך לקלוט 35 ילדים בכל גן. הגנים כוללים מרחב מוגן ציבורי, חדרי פעילות, מטבחון, שירותים, חדר פעילות לכל גן ומתקני שעשועים חדישים ואיכותיים, בהתאם לתקנות משרד החינוך (סך הכל כ- 600 מ"ר ). עלות הבנייה  כ-2 מיליון שקלים.

בשנתיים האחרונות הוקמו עשרות גני ילדים חדשים ברחבי העיר במטרה לתת מענה לתושבי העיר. הגנים החדשים נבנים כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "עיריית קרית אתא תמשיך להציב בראש סולם העדיפויות את ההשקעה במערך החינוך בכדי שתושבי העיר, ילדיה ותלמידיה ימשיכו ליהנות ממערכת חינוך איכותית, מתוכניות למידה חדשניות ומבתי ספר וגני ילדים מודרניים ומתקדמים".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות