רשת המתנסים בקריית אתא עורכת החודש מגוון רחב של פעילויות מקוונות לעידוד שילובם בקהילה של בעלי מוגבלויות

פברואר יוצא מן הכלל בקריית אתא: פעילויות תרבות והעשרה מקוונות לעידוד שילובם של תושבים בעלי מוגבלויות בקהילה

במהלך חודש פברואר מציינת רשת המתנ"סים העירונית בקריית אתא את "פברואר יוצא מן הכלל", הכולל שלל פעילויות מקוונות לעידוד שילובם של תושבים בעלי מוגבלויות בקהילה.

במהלך החודש יתקיימו הרצאות מקוונות ללא עלות לקידום המודעות לעולמם של אנשים עם מוגבלויות ושילובם בקהילה בהשתתפות אודי פרבר, ירין קימור וד"ר דינה אייזן, מופע סטנד אפ של אופיר דהן והצגת הילדים "פלא".

בנוסף, רשת המתנ"סים בקריית אתא מפעילה בשלוחותיה את תוכנית "עמיתים" של החברה למתנ"סים ומשרד הבריאות, הפועלת לשילוב אנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים בקהילה באמצעות שיבוצם במגוון פעילויות תרבות שונות הפתוחות לקהל הרחב.

מרשת המתנסים קריית אתא נמסר: "רשת המתנסים חרטה על דגלה את קידום נושא הנגישות ושילוב בעלי מוגבלויות בקהילה. במהלך פברואר ייחדנו את פעילותנו להעלאת המודעות לנושא מתוך האמונה כי שילובם של אוכלוסיות מיוחדות הינו מרכיב עיקרי וחיוני בקהילה".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות