בקריית אתא החליטו: קנס לתושבים שישליכו גזם שלא בימי האיסוף הקבועים

מבצע ניקיון ואכיפה של פסולת וגזם ברחבי קריית אתא. יחולקו דו"חות לתושבים שלא יקפידו על החוק העירוני האוסר השלכת פסולת גזם שלא בימי הפינוי הקבועים

 

בימים אלה מקיימת עיריית קריית אתא מבצע ניקיון הכולל פינוי פסולת, גרוטאות וגזם בשכונות העיר.

במסגרת המבצע נערך פיקוח מוגבר ואכיפה על ידי פקחי העירייה ויחולקו דו"חות לתושבים שלא יקפידו על החוק העירוני האוסר השלכת פסולת גזם שלא בימי הפינוי הקבועים.

המבצע נערך במטרה להעלות את המודעות בקרב התושבים לחשיבות השמירה על סביבה נקייה וההשלכות של אי ציות לחוק העירוני. הגזם מפונה מרחובות העיר על בסיס קבוע (פעמיים בשבוע בכל רחוב) אולם לאור פניות תושבים בנוגע למצבורי גזם לאחר ימי הפינוי, חשיבותו של שיתוף פעולה מצד התושבים הינו הכרחי לשמירת איכות החיים בעיר.

עיריית קריית אתא מבקשת מתושבי העיר להתעדכן בדבר ימי הפינוי ואת הגזם והפסולת היבשה לרכז ולהניח על שפת המדרכה ולהקפיד שלא  להניחה בסמוך לעמודי חשמל וטלפון, על מנת לאפשר גישה נוחה וחופשית לרכב המנוף המפנה את הגזם.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות