בקריית אתא: ילדים ונוער שיתפסו עם נפצים, יפתח נגדם הליך פלילי

מבצע אכיפת השימוש בנפצים של הפיקוח והשיטור העירוניים בקריית אתא נמשך: ילדים ובני נוער שיתפסו מפוצצים נפצים –יפתח נגדם הליך פלילי

 

מידי שנה נפגעים ילדים ובני נוער משימוש בנפצים, חזיזים ושאר חומרים מסוכנים לקראת חג הפורים.

לאור פניות התושבים, ממשיך מערך השיטור העירוני בעיר במבצע האכיפה הנרחב למיגור התופעה עם צוותים גלויים וסמויים. ילדים ובני נוער שיתפסו מפוצצים נפצים –יפתח נגדם הליך פלילי על ידי מחלק הנוער של תחנת זבולון.

במקביל מבצעת המשטרה אכיפה יזומה הכוללת  טיפול בספקים המשווקים את הנפצים כאשר מפיצי הנפצים ייקנסו וציודם יוחרם.

בשבוע שעבר נתפסו על ידי מערך השיטור העירוני ברחוב הדקלים וברחוב כצנלסון, שני קטינים תושבי קרית אתא וקרית שמואל, כבני 12 ו- 14 בחשד לשימוש בנפצים וחזיזים. המשטרה החרימה את הנפצים, החלה בהליך פלילי וטיפלה בנושא תוך מעורבות הורי התלמידים.

מעיריית קריית אתא נמסר: "הצלחת פעילות האכיפה בנושא זה תלויה בשיתוף הפעולה והמעורבות של ההורים. במקביל מתבצעת הסברה נרחבת בשיתוף עם מנהלי בתי הספר במטרה למגר את התופעה בעיר."

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות