החל מהבוקר נאסרה כניסת מבקרים לביה"ח "בני ציון" בעקבות עומס חריג במחלקות הקורונה ובמספר החולים קשה. מחלקה חמישית תפתח השבוע

77 חולי קורונה, רובם במצב קשה, הביאו את בית החולים "בני ציון" בחיפה להודיע על סגירת בית החולים בפני מבקרים. נערכים לפתיחת מחלקת קורונה חמישית

החל מהבוקר נאסרה כניסת מבקרים למרכז הרפואי בני ציון לנוכח עומס חריג ביותר


– 77 חולי קורונה, מרביתם במצב קשה. במרכז הרפואי נערכים לפתיחתה בימים הקרובים של מחלקת קורונה חמישית

מהמרכז הרפואי בני ציון נמסר, כי לנוכח העלייה המשמעותית בתחלואה ומתוך דאגה למטופלים, לצוותים הרפואיים ולעובדי בית החולים, נאסרה החל מהבוקר ותיאסר עד להודעה חדשה כניסת מבקרים לביה"ח והיא תותר רק במקרים חריגים ובהם: הורה מלווה לילד, ליווי יולדת, פרידה מבן משפחה במצב סופני ומטפל סיעודי קבוע.

בארבעת מחלקות הקןרונה במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים כעת 77 חולים, מתוכם 50 במצב קשה (20 מונשמים) ו- 27 במצב בינוני. כעת, נותרו 5 מיטות בלבד לחולי קורונה ולכן, נערכים בביה"ח לפתיחתה בימים הקרובים של מחלקת קורונה חמישית! עומס כבד במחלקות הפנימיות. 4 חדרי ניתוח עדיין סגורים ומבוצעים רק ניתוחים דחופים ומצילי חיים.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן : "לצערנו, אנו עדים לעלייה מדאיגה ביותר במספר חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים ולכן, מתוך דאגה לבריאותם של המטופלים ושל הצוותים השונים בביה"ח, החלטנו לאסור כניסת מבקרים לביה"ח, למעט מקרים חריגים".

ד"ר הוכמן מדגיש: "אנחנו נערכים לפתיחתה בימים הקרובים של מחלקת קורונה חמישית ואני מבקש להודות לצוותים הרפואיים שלנו העושים ימים כלילות בעומס כבד ביותר בכדי להעניק למטופלים את מיטב הטיפול הרפואי".

יחד עם זאת ד"ר הוכמן מבקש להבהיר, כי למרות העומסים הכבדים, בית החולים ערוך למתן מענה מלא למטופלים שאינם קורונה הסובלים מכל בעיה רפואית דחופה.

 

צילום אילוסטרציה: מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות