טרגדיה אמש בקריית ים: גבר שחי בגפו נספה בשריפה שפרצה בביתו ברחוב יהודה הלוי בקריית ים

במהלך סריקות אחר לכודים, במהלך שריפה שפרצה אמש בבית ברחוב יהודה הלוי בקריית ים, גילו לוחמי האש כי אחד הדיירים, גבר בשנות ה-40 לחייו, נספה במקום

בשעה 21:38 התקבל דיווח על שריפה שפרצה בבית דו קומתי ברחוב יהודה הלוי בקריית ים. חמישה צוותי כיבוי בפיקוד רשף שחר בראונר יצאו לזירה, כאשר במוקד 102 של כיבוי מחוז חוף התקבלה הודעה על שריפה בדירה כאשר במקום יש לכודים.
הצוות הראשון להגיע למקום דיווח על אש ודאית והחל בסריקות, במהלכן נמצא במקום גבר בשנות ה-40 לחייו אדם , ללא רוח חיים. לפי השכנים, הגבר חי בבית בגפו.

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הדירה בוערת וכוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש. כאשר נכנסנו לדירה ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה על כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

צילומים דוברות מד"א ודוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות