בעקבות עומס חולים במצב קשה בביה"ח נהריה: תפתח מחלקת קורונה שישית ויצומצמו משמעותית ניתוחים אלקטיביים

בעקבות עלייה בחולי הקורונה הקשים: צמצום ניתוחים אלקטיביים במרכז הרפואי לגליל. מנהל ביה"ח פרופ' מסעד ברהום: "לאור העלייה בתחלואה, אני שוקל לפתוח מחלקה נוספת, למרות שרק בימים האחרונים פתחנו מחלקה חמישית"

בעקבות עלייה גדולה ומשמעותית במיוחד בהיקף חולי הקורונה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, תוך מתן דגש על חולים קשים ומונשמים, הורה מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, על צימצום הניתוחים האלקטיביים.
הסיבה לכך היא שהמצב הנוכחי מחייב ניוד כוח אדם רפואי וסיעודי, שהינו ייעודי לתחום טיפול נמרץ, אל מחלקות הקורונה, לשם טיפול בחולים המורכבים הללו, אשר מספרם נמצא בעלייה מתמדת בשבועות האחרונים.
המרכז הרפואי עורך דיונים והתייעצויות במקרים ספציפיים ובאופן פרטני לגבי כל ניתוח וניתוח, כדי לצמצם ככל האפשר את הפגיעה במטופלים, בסבלם ובמשך ההמתנה.
פרופ' ברהום: "לצערנו, הסגר המהודק שהחל לקראת סוף השבוע שעבר, טרם נתן את אותותיו בצימצום היקף החולים הקשים, וכולנו תקווה כי ברגע שמספרים אלו יבטאו ירידה, נוכל לשוב ולבצע את הניתוחים האלקטיביים במתכונת ובהיקפים הרגילים".
כמו כן הוסיף פרופ' ברהום: "רק בימים האחרונים פתחנו מחלקת קורונה נוספת, כתר גריאטריה, וגם היא הולכת ומתמלאת במהירות. בעקבות העלייה בתחלואה, אני שוקל לפתוח בקרוב מחלקה נוספת".
יצוין כי במרכז הרפואי שבנהריה מאושפזים 87 חולים בחמש מחלקות (כתר מונשמים, כתר א', כתר ב', כתר גריאטריה וכתר יולדות), מתוכם 61 במצב קשה, כולל 22 חולים קריטיים, מונשמים ועל סף הנשמה.

 

צילום: המרכז הרפואי גליל מערבי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות