הורים בחיפה שימו לב: בחמישי הקרוב נפתחת ההרשמה לגני הילדים וכיתות א'

ביום חמישי 14.1.21, תפתח ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב לגני הילדים וכיתות א' בחיפה, באמצעות אתר האינטרנט של עיריית חיפה

 

הרישום לגני הילדים ולכיתות א' במוסדות החינוך בחיפה יחל ביום חמישי, 14.1.21 , א' בשבט תשפ"א, ויסתיים ב- 3.2.21 כ"א שבט תשפ"א. הרישום יתבצע באמצעות אתר עיריית חיפה, בו ניתן למצוא מידע על הליך הרישום.

בנוסף, תיפתח העירייה קו מידע, טלפוני אשר יעמוד לרשות ההורים מיום שלישי הקרוב 12.1.21 במשך כל תקופת הרישום 1-700-50-7002 בין השעות: 8:00-14:00

הרישום לגני הילדים יתבצע לפי שנתוני הגיל : ילידי 2018 ירשמו לגני טרום טרום חובה, ילידי 2017 ירשמו לגני טרום-חובה, וילידי – 2016 גני חובה.

הרישום לגני הילדים מתבצע בהתאם לאזור המגורים של הילדים. עם זאת, לגני ילדים המוגדרים כ"על- אזוריים" ניתן להגיש בקשה להרשמה ללא קשר לאזור המגורים. מידע על כך יינתן באתר הרישום.

במהלך חודש מאי תפרסם העירייה באתר האינטרנט את השיבוץ לגנים ובנוסף ישלח להורים מסרון על הגן בו ישובץ ילדם. הורים שירצו לערער על השיבוץ, יוכלו לעשות זאת תוך שבעה ימים מקבלת ההודעה.

רישום לצהרונים:
הרישום לצהרונים בגני הילדים יתקיים יחד עם הרישום לגני הילדים, בקישור לאתר הצהרונים של רשת המרכזים הקהילתיים נוה יוסף.

הצהרונים פועלים תחת רשת "צהריים טובים" מבית החברה למתנ"סים, בה ניתנת מעטפת פדגוגית הכוללת תכנית חינוכית המותאמת לצרכי הילדים בשעות הצהרון.

הצהרונים פועלים מיד עם סיום יום הלימודים בגן (14:00) ועד השעה 17:00. וכן מתקיימת פעילות בימים ארוכים, בהתאם ללוח החופשות שיפורסם סמוך לפתיחת השנה.

ההשתתפות כוללת ארוחת צהריים חמה ומזינה. פתיחת צהרון מותנית במינימום של 23 נרשמים.

לרשות ההורים יעמוד מוקד מידע שמספרו: 1-700-55-22-75 ובדואר האלקטרוני מייל zhaharon@nycc.org.il.

מוקד המידע יפעל בשגרה מהשעה 08:00 ועד 19:00. בימי סגר מהשעה 08:00 ועד השעה 16:00.

לקראת הרישום לכיתות א':

חובת הרישום לכיתה א', לפי חוק חינוך חובה, חלה על ילדים אשר נולדו בשנת 2015. הרישום הינו לבית ספר בקרבת אזור המגורים.

במסגרת תכנית מרחבי חינוך, ניתנת להורים האפשרות לבחור מוסדות נוספים באזור המגורים ואף בתי ספר ייחודיים על אזוריים על פי הפירוט המופיע באתר הרישום.

כהמשך ליום הלימודים בבתי הספר היסודיים – צהרונים במסגרת תכנית ניצנים.

כהמשך ליום הלימודים, יוכלו התלמידים להירשם לצהרונים המתקיימים במבנה בית הספר, כאשר הרישום מתבצע במסגרת המערכת הקהילתית בבתי הספר, לקראת פתיחת שנת הלימודים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות