כדי לעצור תחלואה: מחר בקריית אתא יפתח עוד מתחם לבדיקות קורונה שיהיה במרכז הנוער

נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקריית אתא. מחר יפתח מתחם בדיקות נוסף לתושבי העיר במרכז הנוער בעיר

 

פעילות ההסברה, האכיפה והמניעה של התפשטות הנגיף הקורונה נמשכת במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהמשיך ולהוריד את מספר הנדבקים בעיר.

במסגרת הפעילות מתבצעות ישיבות היערכות יומיות ונמשך שיתוף הפעולה ההדוק של הפיקוח והשיטור העירוניים עם פיקוד העורף בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר. צוותי הפיקוח, השיטור והסיירות מוודאים את השמירה על ההנחיות במרחב הציבורי ומחלקים דוחות לתושבים שאינם נשמעים לאזהרות.

מחר ביום חמישי (7.1.21) יפתח מתחם נוסף לבדיקות קורונה במרכז הנוער העירוני. חשיבות עריכת בדיקות היא בזיהוי מוקדם של חולים מאומתים וקטיעת שרשראות הדבקה כבר בתחילתן, בטרם נדבקים אחרים מאותם חולים. הבדיקות הינן ללא עלות, אין צורך בתיאום מראש, אין צורך בהפניה מקופת החולים ואין חובת בידוד לאחר הבדיקה. במקביל מבוצעות בדיקות קורונה לעובדי מערכת החינוך ובכל בתי האבות ומקבצי הדיור בעיר והוקם מתחם חיסונים מיוחד בשיתוף קופת חולים כללית.

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ: "התחלואה בכל רחבי הארץ מתפשטת ומספרם של החולים המאומתים ממשיכים לעלות. העלייה במספר החולים המאומתים המאושפזים בבתי חולים מעידה יותר מכל על קצב התפשטות הנגיף. בתקופה זו, בהם השתנו כל אורחות חיינו לבלי היכר אנו מחוייבים לגלות אחריות ולהבטיח את שלום הציבור. הקפידו על ההנחיות ושימרו על בריאותכם, כולכם חשובים ויקרים וכמי שרואה את המחיר הכבד שהמגפה הזו גובה מהעיר ותושביה, אני יודע שבריאותכם היא הדבר החשוב מכל."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות