תכירו את היחידה של עיריית קריית ביאליק שעוזרת לתושבים להילחם בהתמכרויות: מהתמכרויות לסמים ולמין ועד להתמכרות לצגי מחשב ונייד

אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית קריית ביאליק  נגד תופעת ההתמכרויות, מפעיל יחידה מיוחדת שעוזרת לתושבים להילחם בהתמכרויות  - תכירו את יחידת "יהל"

בשנתיים האחרונות פועלת באגף הרווחה והשירותים החברתיים בקריית ביאליק יחידה לטיפול ומניעת התמכרויות יהל. היחידה מטפלת בבני נוער, צעירים ומבוגרים במגוון התמכרויות כולל אבחון, ייעוץ וטיפול.

בין השאר מפעילה היחידה קבוצת "שנים עשר הצעדים" – שיטה טיפולית המעבירה את המטופלים משלב לשלב, מצעד לצעד. הטיפול ביחידה מתבצע הן בקבוצות והן באופן פרטני, כאשר המטופלים מגיעים ממגוון רחב של התמכרויות כגון, שימוש בסמים ואלכוהול, התמכרויות למין, לצגי מחשב, לספורט ולהימורים.

היחידה כוללת  מרכזת ומטפלת, עובדת סוציאלית המטפלת בצעירים ובני נוער עד גיל 24, מדריך מכור לשעבר שנקי היום ומדריכת נשים. מרגע הקמת היחידה הייתה היענות רבה לטיפול בה, וכך נוצרה רשימת המתנה ארוכה של מבקשי כניסה למסגרת הטיפולית.

לאחרונה קיבלה היחידה הכרה רשמית של משרד הרווחה והשירותים החברתיים.

מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים, עומר בן ארצי, מסביר: "אני רואה חשיבות רבה במתן שירות לתושבי העיר המתמודדים עם התמכרויותיהם. חשוב לתת מענה מקיף וקרוב לביתם שיעודד הגעתם".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות