בשורה לתושבי נשר: משבוע הבא יפתח מוקד חיסונים בעיר של "מכבי שירותי בריאות"

לבקשת ראש עיריית נשר- מכבי שירותי בריאות, יפתחו תחנה לחיסוני קורונה בעיר נשר כבר בשבוע הבא. ראש העיר, רועי לוי: ״זו הצלחה נוספת במלחמה נגד הנגיף להנגיש את החיסונים לתושבי נשר״

 

לאור הפרסומים האחרונים על הקושי בקביעת תורים לחיסון נגיף הקורונה, פנה ראש העיר רועי לוי למנכ״לי קופות החולים ומנהלי המחוזות בבקשה דחופה לפתיחת עמדת חיסונים בעיר נשר. מכבי שירותי בריאות נענו לבקשתו וכבר בשבוע הבא תקום תחנת חיסון פעילה בעיר.

ראש העיר, רועי לוי, אמר: ״כפי שהבטחתי לתושבי נשר ובהמלצתו של שר הבריאות, עשינו הכל כדי להביא את החיסונים לעיר. החיסון הוא הפתרון למגפת הקורונה וככל שנחסן את האוכלוסיה מהר יותר, כך נוכל לפתוח את העסקים, את כלל מסגרות החינוך ולשוב לשגרה שאנו כה מתגעגעים אליה. הראשונים להענות היו מכבי שירותי בריאות ואנו מברכים אותם על כך".
ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן, שהייתה הראשונה להתחסן במכבי בצפון ציינה: "מדובר בחיסון חדש ומובן שלציבור יש שאלות לגביו. בדיוק מסיבה זו בחרתי להתחסן ראשונה ואני קוראת לכל הצוותים הרפואיים לשמש דוגמא אישית ובדרך זו לעודד את האוכלוסייה להתחסן. מודה לעיריית נשר על שיתוף הפעולה, מכבי תמשיך בפעולות ההסברה לציבור ויחד ננצח את הקורונה".
זה השבוע השני לקמפיין של עיריית נשר הקורא לתושבים להתחסן ולחזור לשגרה. מגפת הקורונה גבתה אלפי קורבנות בישראל וכן המוני קורבנות כלכליים נוספים שאיבדו את פרנסתם, הפער הלימודי בילדי ישראל כבר מתחיל לתת את אותותיו, הערכות מדברות על פגיעה ביכולות חברתיות של הילדים. החיסון לקורונה נותן לכולנו תקוה לחזור לשגרה הברוכה.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות