ראש עיריית נשר, רועי לוי, קיבל את החיסון נגד נגיף הקורונה וקרא לתושבים: ״לכו להתחסן, החיסון בטוח!״

בשעות הצהריים, הגיע ראש עיריית נשר, רועי לוי, למרכז הרפואי ״לין״ וקיבל את המנה הראשונה של החיסון נגד נגיף הקורונה. לוי פנה לתושבי העיר: "אל תקשיבו לפייק ניוז ולקונספירציות. אני קורא לכל התושבים מעל גיל 60, קבעו עוד היום תור לחיסון"

 

היום (ב׳) בשעות הצהריים, רועי לוי הגיע למרכז הרפואי ״לין״ וקיבל את המנה הראשונה של החיסון נגד נגיף הקורונה. קולות מהוססים רבים נשמעים בציבור באשר לשאלה האם להתחסן או לא. החיסון בטכנולוגיה רפואית חדשה יחסית, אשר פותח במהירות גבוהה בהרבה מהמקובל, מצליח לערער אנשים רבים, זאת חרף הרצון הגורף לחזור לשגרה ולפתוח את המשק.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״כפי שהבטחתי לתושבי נשר ובהמלצתו של שר הבריאות, ניגשתי היום לקופת החולים לקבל את החיסון נגד נגיף הקורונה. אני מאמין שראשי הרשויות צריכים לשמש דוגמא לכלל התושבים ברשות. החיסון בטוח, הוא אושר על ידי גופי הרפואה המכובדים בעולם ואף עבר בחינות של וועדה בלתי תלויה. אל תקשיבו לפייק ניוז ולקונספירציות. אנו עובדים בשיתוף עם קופות החולים ומנהל המחוזות כדי להביא את החיסון בצורה מרוכזת לעיר, בינתיים אני קורא לכל התושבים מעל גיל 60, קבעו עוד היום תור לחיסון".
רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית אמר: ״יש לנו יום חג, ראש העיר של נשר הגיע מהראשונים לקבל חיסון ולשמש מופת של דוגמא אישית. אנו ממתינים לקבל מנות חיסון נוספות כדי שנוכל להגיע ולחסן את כלל האוכלוסייה, כללית נערכת להפעלת 70 מוקדי חיסון ברחבי המחוז. לאחר חודשים רבים של אי ודאות, יש לנו כיוון ודרך לצאת מהמגפה הזו, אני מאחל לכולם בריאות והצלחה.
עיריית נשר פתחה בקמפיין כבר בשבוע שעבר הקורא לתושבים להתחסן ולחזור לשגרה. מגפת הקורונה גבתה אלפי קורבנות בישראל וכן המוני קורבנות כלכליים נוספים שאיבדו את פרנסתם, הפער הלימודי בילדי ישראל כבר מתחיל לתת את אותותיו והחשש מגיע אף למחוזות של פגיעה ביכולות חברתיות של הילדים, אשר יושבים כבר חודשים ארוכים בביתם. החיסון לקורונה נותן לכולנו תקוה לחזור לשגרה הברוכה.

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות