הדלקת נרות מרגשת אמש בבית הכנסת ע"ש אלעד ריבן ז"ל, במעמד אמו של אלעד וראש העיר

אמו של אלעד ריבן ז"ל, הדליקה נרגשת אמש נר שישי של חנוכה בבית הכנסת הקרוי על שמו של בנה בשכונת רמת חן. במעמד נכחה ראש העיר קליש רותם, שאלעד היה מדריך הקראטה של שני ילדיה

 

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, הדליקה אמש נר שישי של חנוכה ביחד עם צביה, אמו של אלעד ריבן ז"ל, בבית הכנסת הקרוי על שמו בשכונת רמת חן.
אלעד בן ה-16 במותו, התנדב במערך כיבוי האש וכשפרצה השריפה בכרמל לפני עשר שנים בדיוק לא היסס כאשר הצטרף לכבאים במאמצים לכבות את להבות הענק. באסון הזה גם מצא את מותו.
אלעד ז"ל היה מאמן הקראטה של שני ילדיה של ראש העיר. שתי המשפחות, קליש וריבן, מתגוררות בסמיכות באותו הרחוב ושומרות על קשר מאז האסון.
רב בית הכנסת, יוסף רוזנברג, הדליק את הנרות ובירך את ראש העיר ואת צביה על ביקורן בבית הכנסת.
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "אני זוכרת את החנוכה ההוא,לפני עשור ולעולם לא נוכל לשכוח את היום הנורא ההוא.
זה היה אסון כבד לעיר חיפה ולמדינה. צביה, אני לא יכולה לדמיין אפילו מה עובר עליך כאמא שאיבדה את בנה. את מודל להערצה עבור כולנו. את אישה גדולה מהחיים, ואלעד – כנער מתנדב שעלה לכרמל כדי להציל חיים – הוא הוכחה לנוער הנפלא שיש לנו בחיפה".
צביה ריבן סיפרה כשדמעות חונקות את גרונה: "הבת שלי שואלת אותי למה לא עצרתי את אלעד ומנעתי ממנו לעלות לכרמל הבוער. אמרתי לה שהוא היה ילד של נתינה ועזרה לזולת ואפילו אני כאמא שלו לא הייתי מצליחה לעצור אותו מלעזור לכוחות הכיבוי באותו יום"

 

צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות