מרכז נוער מיוחד נחנך בנשר, שיעניק הזדמנות שווה לכל תלמיד לסיים את לימודיו, גם לאלו שנשרו ממסגרות פורמאליות

נחנך היום בנשר מרכז לקידום נוער אשר יעניק מסגרות לימודים מלאות לנוער אשר יצא ממסגרות פורמליות. ראש העיר רועי לוי: "חשוב לנו לאפשר מסגרת מתאימה לכל תלמיד באשר הוא, חינוך הוא הרבה יותר מבחינות וציונים"

בעיר נשר נחנך מרכז לקידום נוער אשר יפעיל מסגרות לימודים מלאות לנוער אשר יצא ממסגרות פורמליות.

בעיר נשר לא מוותרים על אף תלמיד, העיר שכבר הוכרזה בעבר כ״מרכז של החינוך״ בעקבות השקעה בתלמידי מהגבוהות בארץ, לא שוכחת מאחור את התלמידים אשר המסגרות הפורמליות ״מפספסות״.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״אנו גאים מאוד בכל ההישגים הלימודיים והערכיים של תלמידי נשר במסגרות הפורמליות, השנה נגיע ליותר מ- 90 אחוז זכאות לבגרות, לא פחות חשוב לנו לאפשר מסגרת מתאימה לכל תלמיד באשר הוא, חינוך הוא הרבה יותר מבחינות וציונים".

האירוע התקיים בנוכחות מצומצמת, עקב מגבלות הקורונה, במבנה אשר שופץ לצורך פתיחת מרכז לקידום למידה. בטקס נכחו ראש העיר, רועי לוי, מ״מ וסגנו, ישי איבגי, רב העיר יצחק לוי, מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, גלי כהן, מנהלת המחלקה לילדים ונוער בסיכון בעיריית נשר, סיוון ארפין וכן נציגות ממטה הפיקוח של משרד החינוך על ילדים ונוער בסיכון, דקלה סגל, מפקחת מחוז חיפה ויפעת קלמרו המפקחת הארצית. כמובן נכחו גם אורחי הכבוד התלמידים החדשים במרכז.
המרכז מהווה בית ספר בתנאי למידה פרטניים לנוער הזקוק לתנאים אלו, המורות והמדריכות מוכשרות לעבודה במסגרת זו ולמיצוי הפוטנציאל הלימודי מהתלמידים. עד כה נאלץ הנוער מהעיר נשר לנסוע לעיר הסמוכה חיפה ושם לקבל את תנאי המסגרת המתאימים לו, אך לעיתים עצם הנסיעה הייתה גורם נשירתי. מעתה יש לאותו נוער מענה בעיר נשר ומענה מצויין.
גלי כהן, מנהלת מחלקת הנוער אמרה: ״אני מאוד נרגשת שהגענו למעמד הפתיחה. אני רוצה להודות לראש העיר, רועי לוי על המחויבות לחינוך בכל רמה שהיא וכמובן לשותפים המדהימים שלנו ממשרד החינוך והפיקוח על ילדים ונוער בסיכון ללא הדחיפה שלכם זה לא היה קורה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות