סיירת ההורים בקריית אתא, מפגינים נוכחות לא רק עבור בני הנוער בעיר, וגם מפגינים כושר

הורים ערים בקריית אתא. סיירת הורים מתנדבים פועלת בעיר ומשלבת בין פיקוח לאורח חיים בריא

עיריית קריית אתא מפעילה בשיתוף עם הרשות לביטחון קהילתי ופרויקט "אפשרי בריא" מיזם חדשני בהשתתפות הורים מתנדבים מכל העיר.
פרוייקט "הורים ערים" כולל סיירת הורים המסיירים בעיר במטרה להפגין נוכחות ולצמצם את הסיכונים שבני הנוער נחשפים אליהם. הסיירת פועלת בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה בעיר וכן עם גופים התנדבותיים דומים ובכך מעצימה את כוחם של גורמי המניעה, הפיקוח, האכיפה והביטחון בקריית אתא.
לאחרונה הוחלט לשדרג ולהעצים את הפרוייקט ולשלב בין נושא הפיקוח לאורח חיים בריא. לשם כך כל סיור כולל גם אימון כושר ייעודי בהשתתפות מאמן כושר מוסמך.
בנוסף מפעילה הסיירת שירות חדש במסגרתו אם תושב או תושבת נמצאים במרחב הציבורי וחוששים מסיבה כלשהי ללכת לבד בלילה – ניתן לפנות לסיירת ולקבל ליווי וסיוע מיידיים.
ההורים בסיירת עוברים קורס ייעודי והכשרה מקצועית במגוון נושאים הקשורים לגיל ההתבגרות ולמשימה העומדת בפניהם. ההכשרות מסייעות להם ללמוד ולהתמודד בצורה טובה יותר עם תרבות הבילוי של בני הנוער, להגביר את מעורבותם של ההורים בחייהם של הילדים ולחזק את תחושת הקהילתיות של התושבים, אשר לה תרומה מכרעת בתחושת הביטחון האישית של התושבים. בנוסף, ההורים עוברים הכשרה לניהול שיח עם בני הנוער, יוצרים קשר עם הנערים ומסבירים להם על הסכנות בהתמכרות לאלכוהול ולסמים. במסגרת זו, נערים בסיכון מאותרים ומופנים לגורמי הטיפול במחלקת הרווחה של עיריית קריית אתא.

 

צילומים: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות