ממתק או חתול בשק? גם דירות חדשות לא תמיד מגיעות כמו שהבטיחו לנו, אז מה עושים? בודקים בעין מקצועית 

פערי גובה בין האריחים, תקרה לא ישרה וחיתוך גס ולא סימטרי, הם רק חלק מהליקויים שמצאנו בדירה חדשה שבדקנו. צפו בפרק השני של 'בדק בית - ליקויי בנייה' סדרת רשת בת ארבעה פרקים מבית 'ניוזים נדל"ן'

קניתם דירה חדשה, נכנסתם אליה וחשכו עיניכם כי ראיתם שהניקוז במרפסת לא נבנה נכון והבית מוצף, הקירות לא טויחו טוב והשמש מכה בתקרה גלים גלים שמחזירים לכם אור מסנוור, הפנלים סדוקים ומתחת לפתח המזגן מרגישים רטיבות? אז זהו, שרוב הסיכויים, שמה שאתם רואים בעין בלתי מקצועית זה רק חלק קטן מאוד מכמות הליקויים שנמצאת בדירה ולכן עליכם להזמין חברה שעוסקת בתחום ליקויי הבנייה על מנת שתמפה לכם את כל הליקויים והתלונות כדי שתוכלו לעמוד מול הקבלן עד שההדירה תהיה חדשה וטובה כמו שהבטיחו לכם.

ניוזים נדל”ן יוצא בסדרה של ארבע כתבות בנושא בהן יסבירו אודי רז מבעלי חברת ‘בדק בית 360’ ועו”ד ונוטריון גיא יעקב, המתמחה בתביעות ליקויי בנייה, על הליקויים וכיצד ניתן להתמודד איתם משפטית.

הפרק השני בסדרה ‘בדק בית- ליקויי בנייה’ עוסק בליקויי בנייה שניתן לראות גם בעין בלתי מקצועית אבל חייבים לטפל בהם בצורה הכי מקצועית שאפשר.

אודי רז צילום MSRאודי רז צילום MSR

אודי רז, בדק בית 360: "כשאתם נכנסים לדירה חדשה חשוב מאוד לבדוק אותה, כמו שבודקים אוטו, חשוב לבדוק דירה. אנחנו ממחישים לכם בסרטון המצורף כמה דברים שאפשר גם בלי איש מקצוע לראות שקיימים בהם ליקויים, אבל חשוב להיכנס ולהביא בודק יחד אתכם על מנת לקבל את המוצר הטוב ביותר ולא רק תיקון ליקויים שנראים בעין בלתי מקצועית.

אנחנו ממחישים כאן שני ליקויים מאוד חשובים המתייחסים לגובה של מרצפות סמוכות וחיתוכים סביב אביזרי ביקורת. אנחנו מביטים באריח ורואים את הפרשי האור, רואים שהאריחים העליונים יותר גבוהים מהתחתונים, כשחשוב לנו לדעת מה הפער הקיים ולכן אנחנו מצמידים שני לוחות שהם אפס נקודה שמונה מילימטר כל אחד ורואים שזה מעל הגובה המקסימלי, ניתן לראות שהשן מראה שהאריח הזה פסול ברגע שיש פערים כאלה ובטח כשאנחנו דוגמים אותו עם קליבר מקצועי ואנחנו ממחישים את הפערים בגובה. למעשה לפי זה אנחנו יכולים לבקש לפרק את האריח הזה שהוא בעצם מילימטר אחד ממה שהתקן מאפשר.

מעבר לרמה של מקצועיות, אנחנו מדברים על אסתטיקה, בסרטון אנחנו רואים את החיתוך סביב האביזר- מכסה הביקורת שלמעשה אמור להיחתך די מדויק ואם שמים לב טוב רואים שהפערים שנמצאים הם ברמה של סנטימטר וזה דבר שאנחנו לא מקבלים, זה מוגדר כליקוי! ולכן חשובה כאן לא רק איכות הביצוע אלא חשובה גם האסתטיקה שלנו ואיך אנחנו בעצם ממחישים איפה הקבלן יכול היה לבצע את הדבר הזה או דבר אחר, בצורה טובה יותר."

עוד גיא יעקב צילום MSR

עו"ד גיא יעקב: "בשעה טובה קיבלתם את המפתח לדירה החדשה שקניתם, אבל מה, אין מה לעשות, דירות הן לא תמיד במצב שהבטיחו לנו אותם, אם אתם כלקוחות קיבלתם דירה ויש בה ליקויי בנייה, צריך לבוא ולדעת מה לעשות נכון מבחינה משפטית כדי שבסופו של דבר תוכלו לקבל את הדירה במצב שהבטיחו לכם אותה, וחשוב להתייעץ עם עו"ד כדי לדעת מה עושים בהקשרים האלה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות