פארק ייחודי הוקם בקריית ביאליק- "גן הצבעים". במקום מתקני משחקים מיוחדים ואפילו קיר טיפוס

תושבי קריית ביאליק מתחדשים בפארק מיוחד שהוקם בשכונת גבעת הרקפות. ב"גן הצבעים" ניתן ליהנות ממגרש הכולל מתקני משחק על מדרונות הדשא, מגלשות צינור ורשתות טיפוס. וגם: קיר טיפוס בעל זיזים בדרגות קושי שונים

תושבי קריית ביאליק תתחדשו: פארק חדש וייחודי הוקם בקריית ביאליק וזהו "גן הצבעים". הפארק הוקם בשכונת "גבעת הרקפות" והוא מצטרף לשורת הפארקים החדשים שהוקמו בעיר בחודשים האחרונים, כגון פארק הנינג'ה ופארק הצלילים.

עיריית קריית ביאליק נתנה את הדעת בתכנון הפארק החדש לטופוגרפיה הייחודית הקיימת בשטח ולשיפוע המשמעותי שמאפשר במבט אחד לראות את הפארק כולו. הניצול הטופוגרפי המקסימלי אפשר להתקין את מתקני המשחק המבוססים על עיקרון שיווי המשקל.

המגרש כולל מתקני משחק על מדרונות הדשא, מגלשות צינור ורשתות טיפוס. הקיר הגבוה המפריד בין הפארק לבין מבני המגורים הסמוכים נוצל להקמתו של קיר טיפוס בעל זיזים בדרגות קושי שונים.

בפארק פוזרו מתקני חבלים וגשר חבלים, מדרכי גומי לשיווי משקל ולוחות גיר לציור. בימים אלו מסתיימות העבודות להשלמת קירוי הפרגולות, צביעת האספלט בשלל צבעים ועוד.

ראש העיר אלי דוקורסקי, שהגיע לפארק לבחון בעצמו את המתקנים החדשים, אמר:"אני שמח להזמין את תושבי העיר ליהנות ממגוון המתקנים שמציעים הפארקים הציבוריים ברחבי העיר. תתחדשו ותהנו".

 

צילומים: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות