גם בקריית אתא נרשמת עלייה בתחלואה: נמשכת פעילות האכיפה, המניעה וההסברה ברחבי העיר

מגמת עלייה בתחלואה נרשמת גם בקריית אתא. ראש העיר, יעקב פרץ: "חלה עלייה בשיעור ההדבקה לעומת תקופת סגר החגים. גם בקריית אתא אנו מזהים עלייה בשיעור ההדבקות"

נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקריית אתא
פעילות ההסברה, האכיפה והמניעה של התפשטות הנגיף הקורונה בקריית אתא נמשכת, במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהוריד את מספר הנדבקים בעיר.
במסגרת הפעילות נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקריית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר. לאור ההקלות בסגר ופתיחת חנויות הרחוב , מוודאים צוותי הפיקוח השיטור והסיירות את השמירה על ההנחיות.
לדברי ראש העיר, יעקב פרץ: "על פי נתוני התחלואה הארציים חלה עלייה בשיעור ההדבקה לעומת תקופת סגר החגים. גם בקריית אתא אנו מזהים עלייה בשיעור ההדבקות. מדי יום אנו מבצעים בשיתוף עם נציגי משרד הבריאות, פיקוד העורף וכוחות החירום ניתוחי מידע למעקב מדוייק אחר מקורות ההדבקה מתוך כוונה למנוע את התפשטות הנגיף בעיר. עלייה נוספת בתחלואה עלולה לשנות את צבעה של קריית אתא בתוכנית הרמזור ובמידת הצורך אף יכולה לגרום להטלת סגרים והגבלות על איזורים ושכונות בעיר. המערכת העירונית כולה מגוייסת לטובת מתן שירות לתושבי העיר נוכח מגיפת הקורונה תוך שיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, פיקוד העורף ויתר כוחות החירום וההצלה. אנו עושים את המירב לצמצם את התחלואה בפעילות הסברה, מניעה ואכיפה, אך מעל לכל נדרשת מעורבות, אחריות והקפדה על ההנחיות."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות