נקבע מותו של חולה המלריה שאושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה

מנהל היחידה לטיפול נמרץ, ד"ר ניקולה מחול: "ההידרדרות במצבו של החולה הייתה מהירה מאוד והוא סבל מקריסה רב מערכתית, כולל מערכות הכליות, הדם והמוח. אני מבקש מכל אדם המגיע ממדינה טרופית וסובל מחום גבוה, להגיע מיידית ובדחיפות האפשרית לחדר המיון, זאת כדי למנוע את התפשטות המחלה וגרימת נזקים שעלולים להיות בלתי הפיכים"

ביחידה לטיפול נמרץ שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע מותו של גבר חולה מלריה.
בתחילת השבוע הגיע החולה, תושב נהריה בן 60, לחדר המיון, והתלונן על חום גבוה מזה ארבעה ימים ותחושת בלבול. כמו כן סיפר שחזר מאחת ממדינות אפריקה. לאחר שנשללה מחלת הקורונה, התגלה כי נדבק במלריה, מחלה זיהומית המצויה באזורים טרופיים.
הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ, שם קיבל טיפול ייעודי ממוקד למלריה וטיפול תומך נוסף.
תוך שעות ספורות, ביום שלישי האחרון, חלה הידרדרות גדולה במצבו. במשך יומיים וחצי היה החולה במצב קשה, מורדם ומונשם, ולמרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
מנהל היחידה לטיפול נמרץ, ד"ר ניקולה מחול: "ההידרדרות במצבו של החולה הייתה מהירה מאוד והוא סבל מקריסה רב מערכתית, כולל מערכות הכליות, הדם והמוח. אני מבקש מכל אדם המגיע ממדינה טרופית וסובל מחום גבוה, להגיע מיידית ובדחיפות האפשרית לחדר המיון, זאת כדי למנוע את התפשטות המחלה וגרימת נזקים שעלולים להיות בלתי הפיכים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות