ראש עיריית קריית ביאליק בפנייה למשרד הבריאות: "כדי להשאיר את העיר ירוקה, העבירו לנו את החקירות האפדימיולוגיות של החולים בעיר וערכו בדיקות שבועיות לצוותי החינוך"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה בבקשה לסגן שר הבריאות: "יש להעביר לעיריית קריית ביאליק את ביצוע החקירות האפידמיולוגיות של חולים מאומתים תושבי קריית ביאליק"

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי קיים ישיבת זום עם סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, שעסקה בהיערכות העירייה לחזרה ללימודים בגיל הרך ולשמירת מעמדה של קריית ביאליק כעיר ירוקה.

דוקורסקי ביקש מסגן השר להעביר לעיריית קריית ביאליק באופן מלא את ביצוע החקירות האפידמיולוגיות של חולים מאומתים תושבי קריית ביאליק, כולל מקרי תחלואה במערכת החינוך העירונית והסמכות להוצאת צווי בידוד.

לאחרונה הכשירה העירייה שמונה חוקרים אפידמיולוגיים תושבי הרשות אשר כבר החלו בעבודתם כחוקרים.

בנוסף לכך ביקש דוקורסקי לקיים בקריית ביאליק בדיקת סקר שבועית לעובדי מערכת החינוך כדי למנוע שרשרת הדבקה ולהוריד את התחלואה . סוגיה נוספת שהעלה דוקורסקי בפני סגן השר קיש, היא בעיות רגשיות המתעוררות בקרב ילדים ונוער בשל הריחוק החברתי שנוצר עם המעבר הממושך ללמידה מרחוב. בפגישה השתתפו בכירי משרד הבריאות ומנכ"ל העירייה מר ליאור טרגן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות