תוגברה אכיפת מניעת תחלואה בקריית אתא והקמת מערך תחקור אפדימיולוגי עצמאי של העיר

פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי קריית אתא: במסגרת הפעילות הוכשר צוות נוסף לביצוע חקירות אפידמיולוגיות

עיריית קריית אתא ממשיכה בתיגבור פעילות האכיפה, המניעה וההסברה של הנחיות משרד הבריאות בכל העיר.
במסגרת הפעילות נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקריית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים כאשר השבוע פעלו הסיירות בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר.

במסגרת הפעילות מחלקים הצוותים חומרי הסברה במטרה להעלות את המודעות לנושא השמירה על ההנחיות, ולעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר ככל שניתן.
במקביל השבוע הוכשר צוות של 7 מתשאלים שיסייעו לצוות הקיים בקיום חקירות אפידמיולוגיות של חולים מאומתים. העירייה יוצרת קשר עם כל חולה מאומת בעיר במטרה לבדוק את מצבו ולוודא כי לא חסר לו דבר. בעת הצורך עובדת סוציאלית ממחלקת הרווחה יוצרת קשר עם המאומת לסיוע מיידי בקניית תרופות, במזון ועוד.
לדברי ראש העיר, יעקב פרץ: "החובה המוטלת עלינו היא פשוטה: עטיית מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, שמירה על מרחק מכל אדם שאינו בן המשפחה הגרעינית, מניעת התקהלות ושמירה על היגיינה אישית. הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי מוכיחות את עצמן במניעת התפשטות הנגיף ועל כן אנו חייבים להמשיך ולפעול לפיהן כל העת. בפעילות משותפת של עיריית קריית אתא ופיקוד העורף הוכשרו מתשאלים אשר מבצעים בקרב התושבים חקירות אפידמיולוגיות בכל מקרה של הדבקות וזאת בכדי לקטוע שרשראות הדבקה ככל שניתן. צוותים אלה, הפועלים במסגרת עירונית, מתווספים לצוותי משרד הבריאות ואמורים לתת מענה מהיר לביצוע התשאולים. לצד הפעילות העירונית השוטפת אותה אנו ממשיכים לקיים, אנו נדרשים לתת מענה לאוכלוסיית הקשישים והנזקקים, אשר זקוקה להתייחסות רבה ומיוחדת. במהלך תקופת החגים והסגר פועלת המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף עם צוותי עירייה, משטרה, פיקוד העורף ומתנדבים רבים על מנת להגיע לאותה אוכלוסיה ולתת את המענה הדרוש בתנאים הקיימים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות