מאות מחשבים חדשים חולקו עד היום במסגרת פרוייקט "מחשב לכל ילד" שיזמה עיריית חיפה

בימים הקרובים יחולקו למעלה מ-50 מחשבים ניידים נוספים, שנרכשו מכספי הקיצוץ שביצעו ראש העיר וסגניה בשכרם. לצורך הרחבת מכסת המחשבים המחולקת, נפתחה לאחרונה ב"בית מילר", מעבדה לתיקון מחשבים משומשים, שיחולקו אף הם לתלמידי העיר  

עיריית חיפה ממשיכה להרחיב את מיזם "מחשב לכל ילד", אותו החלה בחודש מרץ האחרון, עם תחילתו של משבר הקורונה. במסגרת המיזם, שנהגה מתוך מטרה לצמצום פערים ולמתן הזדמנות שווה לכל ילדי חיפה, רוכשת העירייה מחשבים אישיים חדשים לתלמידים תושבי העיר, שידם אינה משגת לכך, במטרה לחזק את גישתם לטכנולוגיה ולהעניק להם מיומנויות מגוונות, להן יידרשו בעתיד.

מאז חודש מרץ חולקו בדרך זו מאות מחשבים חדשים. כך למשל חולקו קרוב ל-300 מחשבים לתלמידי בתי ספר יסודיים משכבת כיתה ד', 360 מחשבים לתלמידי בתי ספר על יסודיים בכיתות ז'-יב', קרוב ל-50 מחשבים לתלמידי מוסדות חינוך ערביים ומספר דומה לתלמידי בתי ספר מהמגזר החרדי.

הבוקר (ה') ביקרה ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, במעבדה לתיקון מחשבים משומשים, שנפתחה לאחרונה במרכז ללימודי מקצועות הניו-מדיה של עיריית חיפה, "בית מילר", במטרה להרחיב את מכסת המחשבים המחולקת. המחשבים המתוקנים במעבדה יימסרו אף הם לילדים תושבי העיר, על פי רשימות שעורך אגף הרווחה של עיריית חיפה.

במהלך ביקורה במעבדה שיבחה ראש העיר את פועלם של עובדי המעבדה, בראשותו של מנהל "בית מילר", משה בכר ואמרה כי: "מחשבים אלו עתידים לאפשר לילדים רבים, שאין בבתיהם מחשב, להתחבר לעולם המידע, לרכוש מיומנות טכנולוגית ובכך להגדיל את סיכוייהם להצליח בעתיד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות