פרופסור מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, נפרד מסגנית מנהלת הסיעוד הפורשת לגמלאות: "אושרה היוותה שם נרדף לעובדת איכותית, מסורה ומקצועית, עם שילוב מבורך של נחישות לצד אמפטיה וקשב רב"

במרכז הרפואי לגליל בנהריה ערכו בנוכחות מצומצמת ובקפסולות פרידה מרגשת מאושרה פריינטה, סגנית מנהלת הסיעוד, שפרשה לגמלאות לאחר 33 שנות עבודה במרכז הרפואי

ברוח ימי הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, נערכה במרכז הרפואי לגליל בנהריה פרידה מרגשת מאושרה פריינטה, סגנית מנהלת הסיעוד, שפרשה לגמלאות לאחר 33 שנות עבודה במרכז הרפואי. הפרידה כללה אירועים בנוכחות מצומצמת, עם קפסולות בהשתתפות עובדים ממחלקות שונות.

הנהלת המרכז הרפואי נפרדה מאושרה בטקס שהתקיים במעמד מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, סגנו ד"ר צבי שלג, היועצת המשפטית והמנהלת האדמיניסטרטיבית בפועל, עו"ד באדרה חורי-חוריה, מנהלת הסיעוד, רונית קלמן, סגניתה הלן מלכה-זאבי, ואחראית כוח אדם בסיעוד, דנית שכטר-עמרם.

נפרדים מאושרה פריינטה. צוות מרכז הרפואי לגליל בנהריה. צילום אלי כהןנפרדים מאושרה פריינטה. צוות מרכז הרפואי לגליל בנהריה. צילום אלי כהן

פרופ' ברהום, שהעניק לסגנית המנהלת הפורשת שי מהנהלת המרכז הרפואי, אמר כי אושרה תמיד היוותה עבורו שם נרדף לעובדת איכותית, מסורה ומקצועית, שהיה בה שילוב מבורך של נחישות לצד אמפטיה וקשב רב. כמו כן הוסיף, כי יחד עם המנהלת רונית קלמן, היא הובילה את הנהלת הסיעוד להישגים רבים.

בדברי הפרידה סיכמה אושרה 33 שנות עבודה במרכז הרפואי, תוך שהדגישה כי המרכז הרפואי היווה עבורה בית שני – ולעיתים אף ראשון – וכי היא תתגעגע מאוד לעובדות ולעובדים. בטרם נבחרה לסגנית מנהלת הסיעוד, שימשה אושרה בתפקידים שונים ומגוונים בתחום הסיעוד, ובהם אחות כללית ומפקחת אגף המחלקות הפנימיות.

נפרדת מהצוות. אושרה פריינטה. צילום אלי כהןנפרדת מהצוות. אושרה פריינטה. צילום אלי כהן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות