ראש עיריית קריית ביאליק פנה לראש הממשלה ושר הבריאות: "אפשרו לנו כעיר ירוקה לפתוח את העסקים בעיר"

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי,בפניה לראש הממשלה, שר הבריאות ושר התעשייה והמסחר: "אפשרו לערים ירוקות לקבל סמכות לחדש את פעילות העסקים הקטנים והבינוניים"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר התעשייה והמסחר עמיר פרץ בנוגע לחידוש פעילות העסקים הקטנים והבינוניים בקריית ביאליק.
במכתבו ציין דוקורסקי: "בסוף השבוע פורסם כי קריית ביאליק שבה להיות עיר ירוקה עם תחלואה הולכת וקטנה. על פי מודל הרמזור היומי המתבסס על תמונת המצב שמנפק פיקוד העורף מעמד העיר כירוקה יציב במדרג".

לאור לפגיעה הקשה בעסקים הקטנים והבינוניים, שנאלצו בפעם השנייה לסגור דלתותיהם וספגו פגיעה כלכלית אנושה, ביקש דוקורסקי לאפשר את חידוש חיי המסחר והתעסוקה בקריית ביאליק תוך הקפדה יתרה על כללי התו הסגול: "אנו נסביר ונאכוף את הכללים המחייבים. אודה על מתן הסמכות לערים הירוקות לקבל החלטות בנושא זה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות