מתחם ״דרייב אין״ לבדיקות קורונה יפעל בנשר בכל השבוע וללא צורך בהפניית רופא

כחלק מהמאבק בקורונה, מהיום החל לפעול מתחם בדיקות "דרייב אין" בחניית האצטדיון העירוני בנשר. כל אחד יכול להגיע להיבדק, גם בלי הפניית רופא

כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה ובמאמץ משותף של העירייה ופיקוד העורף, יפעל לאורך השבוע (ראשון-חמישי) מתחם ״דרייב אין״ בחניית האצטדיון העירוני בנשר. על המגיעים יש להצטייד בתעודת זהות ובמסכה ולהיות קשובים להוראת מפעילי המתחם.

העיר נשר היא בין הערים עם התחלואה הנמוכה ביותר בישראל, אך כדי להגיע למצב שהעיר נשארת בתחום הירוק של פרויקט הרמזור, זו העת לאחר חגי תשרי, העירייה ופיקוד העורף מפעילים מתחם בידוק וללא שום צורך בהפניה מקופת החולים.
ראש העיר רועי לוי אמר ״אנו קוראים לכם תושבי נשר והסביבה בואו להיבדק, בואו לקחת אחריות על הבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם. אם אתם חשים בתסמינים, אם נחשפתם לחולה מאומת, או אם אתם רוצים לשלול הדבקה היכנסו לרכב והגיעו למתחם הבידוק בחניית האצטדיון העירוני בנשר״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות