בשל זינוק בחולים הקשים: ברמב"ם מכשירים צוותי רפואה צבאיים לטיפול בחולים. וגם: קפיצה מדאיגה בתחלואה בכמה שכונות בעיר

ברמב"ם מאושפזים 85 חולי קורונה בארבע מחלקות. 52 מהם במצב קשה, 23 מהחולים מונשמים. בשל כך מהבוקר מכשירים צוותי רפואה צבאיים שיכנסו לעזור בביה"ח. וגם: באלו שכונות בחיפה נרשמה עלייה של 20 אחוז ומעלה בתחלואה בימים האחרונים?

 

העומס ועליית מספר החולים בכלל והקשים בפרט ברמב"ם מביא את רמב"ם להכשיר צוותי רפואה צבאיים לטיפול בחולים קשים במחלקות הקורונה.

כמו כן, מנתונים עדכניים עדיין מגמת עלייה מדאיגה בחולים באזור השכונות החרדיות בהדר בחיפה, עם עלייה של 22 אחוז בימים האחרונים וגם עלייה מדאיגה בקריית שמואל וקריית חיים עם עוד 20 אחוז חולים.

כאמור, בבית החולים התת קרקעי ברמב"ם מאושפזים 85 חולי קורונה בארבע מחלקות. 52 מהם במצב קשה, 23 מהחולים מונשמים (שליש ממונשמי רמב"ם הם כעת על רקע קורונה). כמו כן – הבוקר החלו ברמב"ם הכשרות לצוותי רופאים, אחיות וכוחות עזר מצה"ל שישתלבו במערך הטיפול בקורונה בבית החולים התת קרקעי. ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם בירך את הסגל הרפואי הצבאי שהגיע הבוקר להתחיל לעשות "חפיפה" מול צוות רמב"ם ושיבח את שיתוף הפעולה הראשוני מסוגו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות