“שכן, שים לב אם אני חסר!” זק”א בקמפיין חשוב ומרגש למען הקשישים “לא משאירים אותם לבד”

לאחר תקופה קשה מאוד בה מתנדבי זק"א עמדו מול אירועים שהלב והראש לא יכולים לעכל, הם פונים לכולנו "שיחה אחת פעם ביום וביחד נפיג את בדידותם הקשה"

בשנה האחרונה עמדו מתנדבי זק"א ברחבי הארץ מול סיפורים קשים רבים כשהם חסרי אונים. עשרות רבות של קשישים וערירים נמצאו מתים בביתם, לפעמים אפילו אחרי שבועות כשהם חסרי צלם אנוש. הסיפורים הקשים, כמו הנערה על הספקטרום שנמצאה יושבת ליד גופת אימה שנפטרה מספר ימים לפני, גרמו לזק"א לפנות בכל פעם מחדש ללב האנשים שידאגו לשכנים שלהם. כעת זק"א יוצאים בקמפיין למען הקשישים תחת הכותרת "לא משאירים אותם לבד!"

לשון הקמפיין: 

שכן, שים לב אם אני חסר!

הסיפורים המזעזעים והטראגיים הקשים שקרו לאחרונה הביא את ארגון זק״א להחלטה להמשיך במיזם החשוב: 'שכן, שים לב אם אני חסר! לסייע ולהציל את הקשישים והעריריים במדינת ישראל.

דפיקה אחת או שיחה אחת פעם ביום. וביחד נפיג את בדידותם הקשה. כי בימים אלו הם זקוקים לנו יותר מתמיד.

מקסימום תוצאה במינימום השקעה !

כמו כן במידה וידוע לכם על אדם בודד או קשיש שנמצאים לבד, אנו נתאם להם מתנדב שישוחח איתם טלפונית ויתמוך בהם.

להצטרפות אנא מלאו את הפרטים בטופס המצורף  בלינק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות