חיפה עומדת להיות מוכרזת כ"עיר אדומה". התחלואה ממשיכה לעלות בעיר

חיפה הגיעה היום לרף העליון ביותר של הצבע הכתום עם 1070 חולים פעילים ורחוקה כפסע מהכרזתה כעיר אדומה

 

על פי מודל הרמזור הלאומי, חיפה הגיעה היום לרף העליון ביותר של הצבע הכתום ומעתה כל עלייה נוספת בתחלואה בקורונה תמצב אותה כעיר אדומה.

על פי נתוני משרד הבריאות מספר החולים בחיפה ממשיך לעלות והוא עומד היום [22.9] על 1070 חולים מהם: 959 נמצאים באשפוז ביתי , 69 מאושפזים במלוניות של פיקוד העורף ו -42 בבתי חולים.
כ -3204 תושבים נמצאים בבידוד ביתי.
כ – 32 תושבים נפטרו עד היום מהמחלה.

במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לעלות וחיפה תוכרז כעיר אדומה, הרי שבתום תקופת הסגר יחולו על העיר המגבלות שהוכרזו על ידי הממשלה על יישובים אדומים ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך, הגבלת מספר השוהים במבנים סגורים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

בעיריית חיפה מתיינחם: "אנו חוזרים וקוראים לתושבים לנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו על ידי הממשלה ובכלל זה: עטיית מסכות, שמירה על ריחוק חברתי, מניעת התקהלויות והקפדה על כללי התו הסגול בכל בתי העסק המאושרים לפעול. העירייה תמשיך בפעילות ההסברה והאכיפה אותן היא מקיימת ברחבי העיר במטרה למנוע את המשך התפשטות המגיפה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות