משרד הרווחה העניק תעודת הוקרה מיוחדת למחלקה לשירותים חברתיים בנשר על פועלה למען התושבים בעיר בזמן הקורונה

המחלקה לשירותים חברתיים בנשר זכתה לתעודת הוקרה מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים על פועלה במשבר הקורונה

המשבר הכלכלי אשר נגיף הקורונה הביא אתו מסתמן כלא פחות חמור מהמשבר הבריאותי אתו מתמודדים מסביב לעולם. המצוקה הכלכלית במדינה כולה הובילה לעליה תלולה של מאות אחוזים בבקשות לסיוע למחלקות השירותים החברתיים וכך גם בנשר.

מלבד הדרישה לתמיכה כלכלית במוצרי מזון, תרופות, תווי קניה ועוד, נדרשה המחלקה לפתח מענים שונים באמצעות חשיבה יצירתית בשל המגבלות הפיזיות של משרד הבריאות. במשימה הזו המחלקה לשירותים חברתיים בנשר הצטיינה- הוקמו מיזמים וירטואליים ייחודיים אשר נותנים מענים גם בעת הזו, חולקו אין-ספור סלי מזון לקשישים, משפחות מבודדים ומשפחות נתמכות ואפילו נפתחו מסגרות בתצורה ייחודית המאפשר טיפול תחת חוקי התו הסגול.
ראש העיר, רועי לוי, זיהה את הדרישה העולה עוד בעיצומו של הגל הראשון, לדבריו: ״האישה ממסדרון בית החולים עברה לשכב במסדרונות מחלקת הרווחה ושם אין מכשיר הנשמה שיעזור לה״. מתוך אישר במועצת העיר תוספת חריגה ל״סל קורונה״ במחלקת הרווחה שאפשר את כלל הפעילויות שעדיין מתרחשות.
רועי לוי, ראש העיר אמר ״אני מבקש לברך את המחלקה לשירותים חברתיים על פועלם בכל השנה האחרונה ובמיוחד על הצטיינותם, הירתמותם ומחויבותם לתושב נשר במשבר שפוקד את העולם כולו. אות ההוקרה מהמשרד לעבודה לרווחה ולשירותים חברתיים הוא אישור נוסף על מצוינות המחלקה. אני גאה לומר שבנשר יש מי שדואג למי שזקוק.
אדוה קאופמן, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק השירותים החברתיים, אמרה: ״אומרים שכאשר הגלים מתחזקים החזקים מתגלים. בנשר כאשר גלי המשבר התחזקו גילינו איך אפשר לסמוך אחד על השני כדי לצלוח את המשבר הזה עד שיגיעו ימים שקטים יותר. גאה להיות חלק מהרקמה האנושית הזו".
אופיר אבוחצירה, מנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר אמר: ״אני מבקש להודות למשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים על אות ההוקרה, עובדי המחלקה עבדו לילות כימים כדי לעמוד בעומס הגואה שהביאה איתה תקופת הקורונה. תודה נוספת מגיעה למתנדבים המדהימים שלנו, הקהילה בנשר היא מקור כוחה של העיר ואני גאה לעבוד בשיתוף עם אנשים כה מדהימים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות