בעקבות העלייה בתחלואה: עיריית קריית ביאליק יוצאת במסע הסברה נרחב לעטיית מסיכות

היום ( יום ה') תתחיל עיריית קריית ביאליק בקמפיין הסברה נרחב במטרה להעלות מודעות לחשיבות עטיית מסיכה. דוקורסקי: "העלייה המדאיגה בתחלואה ומספר החולים שעולה מדי יום מדירים שינה מעיניי"

היום ( יום ה') תתחיל עיריית קריית ביאליק בקמפיין הסברה נרחב במטרה להעלות מודעות לחשיבות עטיית מסיכה וליישום הנחיות משרד הבריאות. חיילי פיקוד העורף כולל החיילים המשרתים בשירות סדיר וחיילי המילואים, עובדי העירייה, מתנדבים, בני נוער וביניהם נציגי ארגון אחרי בצה"ל ונציגי שבט להבות של תנועת הצופים, נציגי ועד ההורים המרכזי יצאו לרחובות בכדי להסביר, להתריע ולדאוג שכל תושבי העיר ייקחו חלק במאמץ משותף למיגור הווירוס.
ראש העיר, אלי דוקורסקי שיזם את מסע ההסברה ציין : "העלייה המדאיגה בתחלואה, מספר החולים והמבודדים שעולה מדי יום מדירים שינה מעיניי.  עלינו לקטוע את שרשרת ההדבקה וזו האחריות של כולנו. הקפידו על ההנחיות, שמרו מרחק, עטו מסכה ושמרו על היגיינה. אני מזמין אתכם לשתף פעולה ולברך לשלום את פעילי ההסברה".
קמפיין ההסברה יימשך עד ראש השנה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות