נשר, אחת הערים המובילות בהשקעה בחינוך, פתחה את שנת הלימודים תשפ"א בצורה חלקה עבור 3500 התלמידים וילדי הגן

שנת הלימודים תשפ"א נפתחה בעיר נשר עם התרגשות גדולה. נשר, שהיא בין 3 הערים עם ההשקעה הכי גבוהה לתלמיד, פתחה את השנה עם 3500 תלמידים וילדי גן. 220 תלמידי כיתה א' נכנסו לבית הספר עם הוריהם, בהם ראש העיר שליווה את בתו לכיתה א'

3500 תלמידים וילדי גנים פתחו את שנת הלימודים היום בעיר נשר להם חיכו בכיתה צוותי החינוך המיומנים עם מערכות הלמידה האינטראקטיביות בפסגת הטכנולוגיה הפדגוגית. בין התלמידים: 220 גוזלים שעלו לכיתה א׳ אשר נקלטו בצורה החלקה ביותר תודות ליישום תכנית ״א׳ תחילה״ בכל כיתות א׳ בעיר.

במהלך חופשת הקיץ אף אחד לא נח במחלקת החינוך בעיריית נשר וכך גם במחלקת התחזוקה. בוא הקיץ בישר את המהפך לו זכו כיתות הלימוד בעיר. משיפור פיזי מרחבי עם חדרי מורים מרהיבים, להתקנת מזגנים חדישים ולגולת הכותרת- מערכות למידה אינטראקטיביות מפסגת הטכנולוגיה בכלל כיתות העיר ותשתית אינטרנט מהירה התומכת במאות מחשבים בו זמנית.

3500 תלמידי בית ספר וגני ילדים, פתחו היום את שנת הלימודים תשפ"א בנשר, עם התרגשות גדולה ובצורה אופטימלית.

רועי לוי, ראש העיר, נהג כמנהגו ועבר בכלל בתי הספר בעיר לסיכום אמר: ״זהו יום מרגש כפליים עבורי, פעם אחת 3,500 תלמידי בתי הספר והגנים שבו מחופשת קיץ מאתגרת במיוחד למסגרות הלימודיות בעיר, ובכדי שהכל יצא לפועל עבדנו קשה מאוד כל הקיץ ונצמדנו ללוח זמנים קפדני. פעם שנייה התרגשתי לראות את ביתי ליבי עולה לכיתה א׳ ומתקבלת בסבר פנים כה אישי שמאפיין את כלל מערכות החינוך בעיר״.
מנהלת מחלקת החינוך, גלי כהן, אמרה: ״הקורונה הציבה לפתחנו אתגרים משמעותיים, לשמחתי ראש העיר והמערכת כולה נרתמה למציאת הפתרונות ולא להתעסקות בקשיים. כיום נשר היא הרשות היחידה בישראל בה המורה יכול לשדר את לוח הכיתה בשידור חי וישיר לילדים הנמצאים בלמידה ביתית, או להעלותו אל אחת מאפליקציות הלימודים. יתרה מזאת הלוחות והתלמידים מחוברים למערכת team365 של חברת Microsoft מערכת המאפשרת גישה רק לתלמידים הרשומים במערכת, ולא לכל צופה כמו באפליקציית זום, ובקרה של ההורים על התכנים המשימות והשיעורים. לצורך כך הרשות שילבה כוחות עם המיזם הלימודי ״סיסמא לכל תלמיד״ ויחד יצרו את מה שנראה כעתיד הלמידה המקוונת".
בראשית השבוע, פורסמה כתבה בעיתון ״כלכליסט״ אשר אשררה פעם נוספת כי נשר נמנית בין שלוש הערים המובילות בישראל בהשקעה בחינוך, פר תלמיד, עם השקעה בשיעור כפול מהממוצע הארצי.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות