10,888 תלמידים וילדי גן פתחו בצורה מוצלחת את שנת הלימודים תשפ"א בקריית אתא וגם חניכה של בית הספר החדש "נעם"

פתיחה עם הרבה התרגשות של שנת הלימודים תשפ"א בקריית אתא. כמעט 11 אלף תלמידים וילדי גן פתחו את השנה בעיר. ראש העיר יעקב פרץ גם חנך בהתרגשות הבוקר את בית הספר החדש "נעם"

הבוקר נפתחו כל מוסדות החינוך בקריית אתא כסדרם. 10,889 תלמידים הגיעו בהתרגשות לגני הילדים ולבתי הספר להתחיל את שנת הלימודים החדשה תשפ"א, בהתאם למתווה משרד החינוך. ראש העיר, יעקב פרץ,  ביקר הבוקר בבית הספר החדש "נעם", בחטיבה העליונה רוגוזין ויברך באמצעות הזום את כל בתי הספר בעיר.
ראש העיר יעקב פרץ: "בתי הספר והגנים ערוכים לקראת חזרת התלמידים לספסל הלימודים ופועלים בהתאם להנחיות משרד החינוך על מנת להעביר את חומר הלימוד הנדרש ויחד עם זאת להבטיח את בריאותם של התלמידים. בזכות מעורבותם ואחריותם של צוותי ההוראה והמנהלים, נצליח להעניק יותר שעות הוראה במוסדות החינוך מעבר לנקבע במתווה משרד החינוך, באופן שיאפשר לתרגל בצורה מיטבית את חומר הלימוד. הצלחת התלמידים היא הצלחתה של העיר וכולנו נעשה את כל מה שנדרש על מנת להעניק להם את מירב הכלים שיביאו להצלחתם. בהצלחה ושנת לימודים פורייה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות